Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Poznań
1272 cm3
55 KM
0.00 s
VW Derby, rok 1985 (dokładnie między 31.12.1984 a 31.01.1985), czyli już właściwie nie Derby, tylko Polo Classic - tak też ma w dowodzie. Linia z kuferkiem w Polo zawsze zostanie dla mnie z nazwą Derby :)
Tjuning - tylko dla smaczku z zewnątrz, w stylu z epoki. Dołożony grill od polo na 4 lampy, może wturlają się kiedyś jakieś alu z epoki:). Wewnątrz na razie tylko zegary z obrotomierzem :) i fotele gt z młodszego brata 86c2f.
Jeżeli można nazwać to tuningiem to ogrzewanie postojowe Webasto BW50 z timerem Webasto 1530 przerobionym na sterowanie pilotem centralnego zamka (drugi kanał).
1,3 HK 55kM, bez szału, ale jak na takie autko to się zbiera.
SWAP SWAP i jeszcze raz SWAP :).
Obecnie siedzi 1,3 (HH) po dłubaniach przeszczepiony z poprzedniego auta :).
Oryginał oprócz radia ;). Kierownica VW Scirocco I GTi (metalowa trójramienna), fotele polo gt 86c2f. Zegary z obrotomierzem i dyskretnym niebieskim podświetleniem (tak jakoś mi się podoba, a w ciągu dnia w ogóle nie widać :) ).
Moim zdaniem trochę wyższe niż standart, ale może to tylko złudzenie, w każdym razie zostanie w oryginale, może minimalnie obniżone :)
obecnie jakieś alpine + jakieś nagłośnienie :), coś tam sobie pomrukuje.
Pamiętna podróż to z miejsca gdzie go kupiłem, gdzieś w okolicach Kluczborka w kierunku domu czyli do Poznania :).
Być może kiedyś uda się zrobić to autko na lalkę :). Być może uzbroić ten stary typ silnika we wtrysk wielopunktowy.
+ VW :)
+ kuferek ;)
+ wszystko w tym aucie jest plusem :)
- jeden jedyny, nie jest tak fajny jak VW Derby I generacji
Po przekładce silnika zegarowe 185km/h (oczywiście w miejscu do tego wyznaczonym ). Przejazd ten skutkował po tygodniu przepaleniem uszczelki pod głowicą między drugim a trzecim cylindrem ;/ i znowu dłubanie ;].
Posiadaniu jeszcze kiedyś VW Derby I generacji lub Karman`a Ghia :).