Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Lublin
1598 cm3
84 KM
121 Nm
14.00 s
Jestem pierwszym właścicielem tego polonezika. Zakupił go mój tata w salonie.
Samochód był w samej benzynie do 70 tys. km.
Teraz jest założona instalacja Gazowa, czemu byłem przeciwny, ale wiadomo ekonomicznie i tanio...
Polonezik był w ciągłej eksploatacji, Używany na co dzień do dojazdu do pracy.
Był ponieważ poszedł na żyletki. Miał czołowe zderzenie z Oplem Fronterą i poległ cały przód który był robiony około półtora miesiąca wcześniej, po kolizji w Stolicy.
Samochód chcę utrzymać w stanie oryginalnym.
Z Żalem napiszę że chciałem.
Silnik jest wystarczający jak dla mnie i mojego taty. Osiągamy nim to co chcemy, spala nie dużo benzyny ;)
ok. 7l/100km to nawet ładnie.
Ma bardzo malutki przebieg...
Było wszystko dobrze gdyby nie ten wypadek.
Jest bardzo dużo w nim miejsca.
Deska rozdzielcza jest bardzo czytelna. Intuicyjna obsługa, o wiele lepsza niż w starszych modelach poloneza, czyli łatwiejsza obsługa nawiewu itp. Siedzenia są całkiem dobre i wygodne ;)
Zawieszenie normalne wiadomo nie za dobre bo co tu wymagać od naszego polskiego POLONEZA.
Na polskich drogach jest dobry...
Nie mamy takiej gdyż polonez mało przejechał i nie zwiedzał kraju ;)
Żeby był taki jak jest zawsze piękny i polski...
POLONEZY GÓRĄ!!!
+ :
samochód jest duży
Samochód nigdy nie zrobił mi numeru tylko jak benzyny zabrakło...
Są do niego tanie i praktycznie wszędzie dostępne części.
Spora ładowność
Posiada silnik, kierownice, cztery koła nawet :D
- :
Szybko bierze go korozja i trzeba reagować na to w jak najszybszym czasie
Zajebiste :D
Nie wiem ale dobrze jeździ...
żeby paliwo i LPG było tańsze i lepsze drogi były!!