Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Warszawa
2500 cm3
170 KM
240 Nm
7.20 s
Bmw e30 rocznik 1986. 320 I 6 cyl, automat. Niebieskie skory, elektryka, wspomaganie. Przebieg 288 000 km. Po SWAP'ie 323 2.5L 170PS przebieg akt. 158000 km,
Stage II:
Gwint K-Sport,
Silnik M52B28TU
Nowy shifter
Dyfer plus szpera,zacisk 3.25
:)
Swap silnika M52B25 model E36, skrzynia V takze z tego modelu, zawieszenie: amory Boge, sprezyny H&R -60/-40. Przod tarcze z E30 324 wentyle/tarcze wentyle. Uklad wydechowy E36 323. Dyfer 2.93 Eta 2,7L. Alu 15" MAK X-Treme, laczki Falken 195/50/15.ALu 15" to juz przeszlosc. Obecnie 205/40/17 Aplina look arrived from U.K. Mtechnik I.
Swap silnika M52B25. Model E36 323. Moc 170 PS. Moment 240 Nm.
Stage II:
M52B28,
Nierdzewka przelot,
Wieksze Hamulce,
Niebieskie skory w bardzo dobrym stanie.Kierownica Mtechnik,
Boge/H&R/-60/-40.
Alpine,JBL,Helix,Magnat,
:)
Aktualnie po "SWAP'ie" na 15" i 195 to gubimy przyczepnosc bardzo szybko, wiec zamowiony w Anglii felunek oraz opony. Czekam takze na Mtechnik I. Oraz po instalce, malowanie w czarna perle.Dodany Mtechnik I, oraz felunek 17" ALpina look, Malowania w czern nie bedzie bo w srebrze wyglada duzo lepiej...,
Czekam obecnie na ori lampy Black Hella z Niemiec, do kompletu bedzie zenon,
i chyba powoli projekt bedzie skonczowny.
AUTO SPRZEDANE!!! :(
Plusem jest to, ze byl w tak dobrym stanie jak go kupilem w niemczech, ze cala operacja SWAP wydala sie uzasadniona. Co moze sie wydac absurdem, wiekszy silnik stal sie mniej paliwozerny. Bylo 320 M20B20 a automacie i chlalo w zimie 17L. Po operacji bez dokrecania na czarwone pole bezustannie mozna zejsc do 11L w miescie, wiec jest ok. Minus jest taki, ze jak zawsze zaczyna sie od zmiany felg, a konczy na...., w sumie chyba malowanie bedzie ostatnim etapem..., taa jasne.
12 pkt w niebieskim bonusie w jednym miesiacu :)
635 CSI e24 kompletnie odrestaurowane. Oraz E38 750L,