Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Pruszków
842 cm3
40 KM
80 Nm
27.00 s
wersja LUX, czyli skrzynia biegów jest w podłodze, samochód w 100 % sprawny i orginalny, dostałem od mojego Dziadka który dbał jak własną kieszeń, kilka rzeczy jest do poprawki żeby chodziło po mojemu
Wunderbaum - zapach choinka
płyn chłodniczy do -37stC
świece NGK A-6
kable z włókna do świec
żarówki halogenowe 60/65 V
kołpaki z Rzemiosła
nowe tłumiki: środkowy i tylny - efekt??... brzmi jak nówka
mam z przodu i go słysze
a dokładnie 842 ccm
gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym,
3 cylindry w układzie V pionowo
średnica cylindra 70 mm
skok tłoka 73 mm
stopień sprężania 7...7.2
max moc 29,4 kW (40 KM) przy 4300 obr/min
moment obr 78,6 Nm przy 2750 obr/min
chłodzony cieczą, obieg wymuszony
poezja, metalowa deska rozdzielcza pomalowana pod kolor nadwozia na którą można przyczepić magnesy z lodówki
działa aż za dobrze, każdą nierówność nawierzchni czuć
napęd na przód
Unitra Safari 2
podróż od Dziadka do domu i korki w Markach (robi sie gorąco w czasie postoju)
wyprawa na rocznice FSO, jechałem na zalanej jednej świecy, Vmax z górki 80 km/h
a ogólnie każda podróż (czy krótka czy długa) jest wspaniała
wyjazd na Majówke 07 na Mazury
zloty w Wołominie
I Festiwal Nitów i Korozji
dbać, szanować i pielęgnować
zawieźć sie na ślub :)
same plusy :D
wrażenia ludzi, jazda 80km/h bo z taką zazwyczaj jeżdże
ten dźwięk, zapach z rury
jeśli w takim klasyku ktoś sie doszuka minusów to nie ma co szukać swojego miejsca w motoryzacji
100km/h
wyprzedzona bmw 7 w wawie na wschodnich numerach
jazda na torze testowym FSO
jazda na torze CSP Legionowo
o żółtych tablicach już nie marzę
żeby mniej śmierdziało benzyną w środku (chociaż i tak mniej śmierdzi po zrobieniu tłumika ale to już taki urok)
benzyna była jak z lat 80-tych
garażu dla Pięknej
i o jakiej super podróży