facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Manta 1972r

Oglądano już 8138 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Manta »
  • Rocznik

    1972 r.

  • Właściciel

    Mitek

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    2400 cm3

  • Moc

    150 KM

  • Max. moment obrotowy

    195 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Manta A rocznik 1972 sprowadzona do Polski przez drugiego właściciela, który ją kupił jako trzy letni samochód. W 1978 r roku przyjechał do brata i po jakiejś naprawie w jednym z krakowskich warsztatów wypuścili go bez oleju w silniku, tym sposobem motor się zatarł. Wkurzył sie i zostawił go bratu i tym sposobem autko na stałe zadomowiło w Krakowie. Samochód znalazłem przez przypadek. Obok garażu, w którym remontowałem swojego trabika. Poprzedni włąściciel trzymał tą czerwono-czarną piękność cały czas pod pokrowcem. Do dnia zakupu nie widziałem samochodu w całej okazałości zobaczyłem tylko przód (atrapę, światła, zderzak), zerknąłem do środka i pobieżnie oglądnałem tył. Na przykład wogóle nie wiedziałem czy samochód ma "rybki na nadolach". Na szczeście nie zawiodłem się. Autko jest w świetnym stanie miało kiedyś remont blachy i położono nowy lakier. Oczywiście zawsze można coś znaleźć co się nie spodoba ale jak na samochód który już jest dwukrotnie pełnoletni uważam że jest wspaniale.

  • Tuning

    hmm raczej nie zamierzam niczego konkretnego robić. Na pewno ładne felgi. Wydech końcowy z kwasówki może z dwiema końcówkami. Z czysto użytkowych rzeczy, których raczej nie nazwałbym tuningiem: centralny zamek autoalarm może elektryczne szyby ale przełączniki ukryte w korbkach :-)

  • Silnik

    Silnik wymieniony na 2,4 z Frontery. Lekkie koło zamachowe, wałek rozrządu z C22NE. Głowica po generalnym remoncie (podebrane gniazda zaworowe :-) Wtrysk Motronic 1.5 kolektor dolotowy z 3.0 (cięty) przepustnica 3.0

  • Wnętrze

    Tapicerka mam wrażenie że oryginalna nie jest zniszczona heh fotele przednie jak i kanapa z tyłu są na sprężynach całkiem wygodne, zakładając że nie jest to auto do wyścigów

  • Zawieszenie

    Zawieszenie mnie zaszokowało, poza wymianą sprężyn i przednich amorków nie wymaga pracy. Wszystko świetnie pracuje nie skrzypi nie stuka. Poprzedni właściciel zrobił dziwny patent zamontował podstawki pod amortyzatory bo nie mógł dostać oryginalnych mantowskich i wsadził amory z kanta które były o kilka centymetrów za krótkie tył uciekał na każdym zakręcie

  • Car Audio

    Pozbyłem się Safari mam teraz Blaupunkta Amsterdam TCM 127 RadioPhone mała skrzynka basowa i kilka głośników, zmieniarka na 10 płyt pilot na kierownicy, zewnętrzna antena gsm jest schowana w schowku gotowa do użycia

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Ciężko się zdecydować co tu wpisać

  • Perspektywy

    Postaram się doprowadzić samochód do jak najlepszego stanu. Może nie będę się trzymał pod każdym względem wiernie oryginału. Samochód ma się przede wszystkim mnie podobać

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygląd i przyjemność z jazdy
    + olbrzymi bagażnik
    + świetny układ kierowniczy (bez wspomagania kręci się leciutko)
    + klimat
    + spojrzenia kierowców i przechodniów (BEZCENNE)

    - BRAK :-)
    - no może ciężko o niektóre części

  • Osiągnięcia

    Zdobycie takiego egzemplarza :-)

  • Marzę o...

    Długiej podróży: Na przykład zwiedzić całą Europe JA, MOJA KOBIETA i Manta

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 131
  • Romet Ogar 200
  • BMW 3
  • Romet Pony 50
  • Romet Komar
  • Gilera Eaglet 50

Co robią kierowcy na PJ