Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Tczew
1116 cm3
65 KM
14.00 s
Jest to Zastava w wersji 3-drzwiowej tzw. "Mediteran". Model ten był produkowany zaledwie przez dwa lata w śladowych ilościach. Ten konkretny egzemplarz jest wierną repliką Zastavy 1100 Special.
Aktualnie ten pojazd jest w trakcie odbudowy
- Stylizacja na sprtówkę z lat 70-tych,
- Wykorzystanie elementów wnętrza z Fiata 128 Rally / Zastavy 1100 Special,
- Alufelgi "szprychówki" 13J5 z Poloneza,
- Fotele kubełkowe Bimarco C
Seryjny 1,1 z osprzętem z Fiata 128 Sport (Gaźnik Weber 32DMTR oraz kolektor wydechowy 4-2-1)
W niedalekiej przyszłości będzi silnik 1500 z Fiata Ritmo 85S (85km)
W TRAKCIE BUDOWY ! ! !
Deska rozdzielcza: pochodząca z Zastavy 1100 Special
Tapicerka: boczki standartowe w kolorze kremowym.
Siedzenia: fotele przednie kubełkowe Bimarco C (czerwone - tymczasowo), kanapa tylna skajowa (czarna) pochodząca ze starszej wersji Zastavy.
Przód - obniżony
Tył - seria
Pioneer DEH-2920MP + głośniki Magnat
Auto robione jest do jazdy codziennej
Plusy:
- nikt nie ma takiego samego
- bardzo małe spalanie
- dynamiczny silnik
- części mechaniczne pasują od większości Fiatów
Minusy
- brak elektronicznego aparatu zapłonowego, ale ten problem iedługo będzie zażegnany :D
Nie raz na światłach auto zaskoczyło nie jednego kierowcę VW Golfa Mk.2 :P
Poza tym zamyka licznik :P
Fiacie 128 Sprt Coupe i o Fiacie 132