Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
1971 cm3
55 KM
31.00 s
I seryjny W123 2.0 Diesel w wersji Full Biedak (jest jedynie podgrzewanie tylnej szyby). Auto kupione za małe pieniądze toteż idealne nie jest. Lecz za niedużą kasę to chyba najlepszy wybór - prestiż i legenda tego modelu rekompensują małe niedogodności.
Te słowo nie powinno nawet znajdować się w jednym zdaniu ze słowami. Mercedes, W123, Beczka ;)
200 D czyli dwu litrowy Diesel. Przeczytałem gdzieś kiedyś że Merce z tym silnikiem powinny mieć kalendarz zamiast prędkościomierza i coś w tym jest - auto przyśpiesza do setki w około pół minuty co sprawia, że niekiedy nawet TIRy są ode mnie szybsze na światłach. Jak na razie najszybciej bujałem się z prędkością 110 km/h, wyciągnąłby pewnie jakieś 20 km/h więcej lecz silnik 2.4D ;)
Plusem jest niewątpliwie to, że motor jest po remoncie i bardzo ładnie pali. Charakterystyczne mercedesowskie cykanie faktycznie brzmi fantastycznie.
Czarna deska + brązowa tapicerka (kod 003). Raczej zadbane choć przydałaby się kosmetyka. Po za tym niebywała wygoda i dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów.
Seria. Jeszcze daje radę.
Niebawem radio z epoki.
Plusy to oczywiście pewien prestiż z posiadania auta z Gwiazdą na masce, wygoda i niebywały komfort podróżowania.
Minusami są spore spalanie w mieście (na trasie zadowalające - ok 7 litrów) i żałosne osiągi.
W123 kombi i I seryjnym Mustangu.