facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Peugeot 505 1984r

Oglądano już 5824 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Peugeot 505 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    sekmie

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Pojemność

    2164 cm3

  • Moc

    130 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    15.00 s

  • Opis

    Jest to Peugeot 505 GTi (benzyna + LPG) z 1984r z silnikiem 2.2l o mocy 130KM. Posiada automatyczną skrzynię biegów oraz bogate wyposażenie dodatkowe:
    - alufelgi
    - szyberdach
    - centralny zamek
    - ABS
    - alarm
    - elektryczne szyby
    - halogeny
    - wspomaganie kierownicy
    - hak
    - skórzane fotele
    - metaliczny lakier
    - radio
    Autem jeździ się wyjątkowo.:) Niestety pojawiają się już małe problemy:(

    Postaram się dowiadywać coraz więcej o tym samochodzie.

  • Tuning

    Hmm... Jakby tu tuningować to auto?? Podtlenkiem azotu;> Hehe.
    Brak tuningu.

  • Silnik

    Silnik benzynowy 2,2 l
    Cztery cylindry, 130KM

  • Wnętrze

    Myślę, że wszystko widać na zdjęciu.
    Kilka razy polerowałem tapicerkę więc teraz tak się prezentuje :)

  • Zawieszenie

    Twarde jak przystało na sportowe auta. Mimo to po dziurach, że tak powiem \\\"płynie\\\". Prawie ich nie czuć.

  • Car Audio

    4 głośniki Pioner-a. Nigdy nie zgłośniłem na max-a, bo by mi uszy odpadły :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Nie wiem czy ktoś oglądał film \\\"60 sekund\\\". Tam jest taka akcja, jak Shelby GT500 gaśnie, gdy zbiło się lusterko. Może to głupie porównanie ale z tym autem było podobnie gdy \\\"chorowało\\\". Traciło obroty na postoju i pracowało, jakby miało silnik z 6 litrowy. To była ciekawa praca silnika, ale dużo wtedy palił, było coś nie tak. To regulator ciśnienia paliwa. Teraz jest wszystko ok i czasy, gdzie pracował jak Mustang się skończyły. hehe.

  • Perspektywy

    Marzą mi się żółte tablice.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy?? Oj, długo by wypisywać:) Kto by do niego wsiadł i się przejechał wiedziałby o czym mówię:) Ale przede wszystkim to, że na polskie drogi jest idealny tzn. nie czuć dziur. Ładnie sie go prowadzi, przyśpiesza chwilę po dodaniu gazu (to normalne - jest chwila opóźnienia - czyli wrzucenie biegu niżej), ma bardzo pojemny bagażnik. Nie posiada żadnej korozji !!, a lakier wciąż błyszczy, że można się przejrzeć :D

    Minusy?? Niestety, dość dużo pali, a jak jest zimny to ciężko go rozpędzić. Poza tym praktycznie nie można znaleźć żadnej części do niego. Cóż się dziwić...

  • Osiągnięcia

    No myślę, że praca silnika na 200 obrotach na minutę to niezły wyczyn:)
    Brak jakiegoś głośnego buczenia czy wycia przy 100 km/h.

  • Marzę o...

    Żółtych tablicach.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • MZ ETZ 250
  • MZ ETZ 150
  • Derbi GPR Nude
  • Seat Ibiza Cupra
  • Yamaha Virago 250
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11

Co robią kierowcy na PJ