Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Warszawa
1200 cm3
62 KM
89 Nm
20.00 s
Jak wiemy, za podstawę został wzięty FIAT – 124 1966 roku. Konstrukcja była dopracowana z uwzględnieniem radzieckich warunków na drogach — został zwiększony prześwit drogowy, wzmocniono zawieszenie, tylne hamulce tarczowe zamieniono na bębnowe jako bardziej odporna na zanieczyszczenia (podobno w Fiatach – 124 na rosyjskich drogach siadały co 2000 – 3000 km, został dodany „ krzywy starter ręczny”. Zamontowane boczne lusterko od strony kierowcy. Była zmieniona konstrukcja silnika — rozrząd przeniesiony na góre silnika, zwiększono odległość między cylindrami (w celu zwiększania ich średnicy). Po wprowadzeniu wszystkich modyfikacyj „KOPIEJKA” przybrała na masie 90 kg. Ilość wszystkich modyfikacji wyniosła 800 zmian. A wyglądają jak bliżniaki.
Brak
Charakterystyka techniczna:
Liczba cylindrów: 4
Średnica cylindra: 76 mm
Skok tłoka : 66 mm
Pojemność skokowa cylindra: 2,99 dm³
Pojemność komory spalania: 0,38 dm³
Stopień sprężania: 8,8
Moc maksymalna: 45,6 kW (62 KM) przy 5600 obr/min.
Głowica silnika: ze stopu aluminiowego z ustawianymi gniazdami i tulejami zaworów
Kadłub silnika: odlewany, żeliwny cienkościenny
Wał korbowy: odlewany, żeliwny pięciopodporowy
Panewki: Cienkościenne stalowo – aluminiowe
Napęd wału rozrządu: łańcuch podwójny z półautomatyczną regulacją i tłumikiem drgań
Zawory: górne rzędowe, pochylone
Średnica zaworu dolotowego : 37 mm
Średnica zaworu wylotowego: 31,5 mm
Gaźnik dwuprzelotowy (Dwustopniowy): typ Weber 32DSR
Oryginał
Brak
2005r. Warszawa - Odessa - Warszawa ( 3.500km)
Chromowanie elementów przy silniku
Same plusy, z minusami poprostu dłużej się schodzi.
W trasie do 120km/h