facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Wartburg 353 1967r

Oglądano już 8020 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Wartburg 353 »
  • Rocznik

    1967 r.

  • Właściciel

    mac_kaw

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Gdańsk

  • Pojemność

    998 cm3

  • Moc

    45 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój Wartburg 353 ... Spełnienie życiowego marzenia motoryzacyjnego ... Piękny, dostojny, elegancki ... Tak tak ... To prawdziwa limuzyna ... Auto kupiłem w Mikoszewie pod Elblągiem 9 gdudnia 2007. Do tej pory samochód był od nowości w rękach jednego właściciela, starszego Pana który niestety zmarł. Autko nadaje się niestety do totalnej odbudowy, na którą jeszcze troszkę poczeka...


  • Tuning

    "Słoneczka" pod dekle


  • Silnik

    Typ : 353.0
    Cykl pracy : dwusuwowy silnik benzynowy
    Przepłukiwanie : trójkanałowe przepłukiwanie zwrotne
    Liczba cylindrów : 3
    Układ cylindrów : stojący, rzędowy w kierunku jazdy
    Średnica cylindra : 73,5 mm
    Skok tłoka : 78 mm
    Pojemność skokowa : 992 ccm
    Stopień sprężania : 7,5
    Moc : 45KM (33 kW) przy 4200 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy : 10 kGm
    Sworzeń tłokowy : 20 mm średnicy, ułożyskowany w korbowodzie na łożysku igłowym
    Wał korbowy : dzielony, podparty w 4 łożyskach
    Łożyska wału korbowego : 4 łożyska kulkowo-promieniowe
    Zawieszenie silnika : trójpunktowe na elementach gumowych
    Pompa paliwa : BVF - UP4
    Rodzaj paliwa : min. 88 okt., bezołowiowa lub ołowiowa
    Olej : specjalny do silników dwusuwowych, jak Mixol S, w stosunku do mieszanki- 1:50

    Pasek klinowy :
    Oznaczenie : SPZ X 1150 TGL 14489
    Wymiary : 9,7 X 1150 mm

    Sprzęgło :
    Rodzaj : jednotarczowe sprzęgło suche z talerzową sprężyną dociskającą
    Typ : T 180-120
    Rozłączenie : mechaniczne za pośrednictwem tocznego łożyska wyłączającego W 2-1
    Tarcza sprzęgła : 180 DER 2R
    Powierzchnia okładzin ciernych : 2 X 132 cm kwaratowych
    Materiał okładzin ciernych : Cosid 3 500
    Jałowy ruch pedału sprzęgła : 25...30 mm


  • Wnętrze

    5 osobowe. Bardzo wygodne i komfortowe.


  • Zawieszenie

    Zawieszenie :
    -Przednia oś : niezależne zawieszenie na podwójnych wachaczach poprzecznych, sprężyny śrubowe z dodatkowymi elementami resorującymi.
    Amortyzatory teleskopowe : A 2-150-80/50 TGL 8114
    Skok koła : +80...-85 mm
    Maxymalny kąt skrętu koła : koło wewn. 41 st./ zewn. 32 st.
    -Tylna oś : niezależne zawieszenie na pojedynczych wachaczach skośnych, skrętny stabilizator, łożyskowanie kół na łożyskach kulkowych, sprężyny śrubowe z dodatkowymi elementami resorującymi
    Amortyzatory teleskopowe : A 2-150-140/50 TGL 8114
    Skok koła : +63...-157 mm
    Zbieżność : -1,5...+2 mm na koło
    Kąt pochylenia koła : 3 st. 40\' +/- 1 st. 20\'


  • Car Audio

    Radio UNITRA SAFARI 2 i 2 głośniki.


  • Pamiętna podróż/przygoda

    Zaraz po kupinie 100 km do garażu.


  • Perspektywy

    Kompleksowa odbudowa


  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusów brak ;)


  • Osiągnięcia

    To że przetrwał ...


  • Marzę o...

    Szczęściu...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Fiesta
  • WSK 125
  • Volkswagen Golf
  • Aprilia SR Racing 50
  • BMW 5
  • Piaggio NRG

Co robią kierowcy na PJ