Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Karnice
2000 cm3
130 KM
9.00 s
Pojazd sprowadzony z Niemiec w 2005r
Początkowo w niezbyt dobrej kondycji - silnki do wymiany, trochę do poprawy w środku
http://video.google.pl/videoplay?docid=4618605800966683223
.
Edit:
Nowszy filmik http://www.youtube.com/watch?v=CcQk6fRwUoI
SWAP na 2.0 z Golfa GTi
Gwintowane zawieszenie
Koła BCW Maxx 14" J8
Opony 195/45 i 205/45
Fotele kubełkowe z innego VW
.
Edit:
Teraz juz jest 9A ...czyli 16V ale na Digi ;)
Koło teraz to OZ Turbo (Racing)
Kiedyś 1.8 JH (był tez 1.8 z Audi 80)
Był 2.0 z Golfa MK3 GTi
Teraz 16V 9A
Zmieniona listwa wtryskowa (Audi) oraz wtryski
Osiągi jeszcze nie zmierzone dokładnie, ale jak na automata to chyba niektórych zadziwia ;)
.
Kierownica DINO
Fotele kubełki (podobno z Polo)
Alu na podłodze
Tu jeszcze jest troche do zrobienia i poprawienia po poprzednim właścicielu :(
.
Aktualnie Gwinty z przodu a tył na sport.sprężynach z Golfa MKI (to sie zmieni niedługo)
Dodana spinka dolnych wachaczy
.
Edit:
Doszła górna spinka i amorki GT Cup na tył (z regulacją wysokości)
Blaupunkt MP56 Casablanca
Wzmaczniacz 4x75W
Głośniki Blaupunkt i JBL GTO
.
Powrót po zakupie do domu - prawie 200km/h na zwykłej drodze i ta radość mojej ukochanej (byłej) Izuni - nie zapomne tego do końca życia.
.
Pomysły wciąż nowe ale finanse nie pozwalają.
Napewno coś jeszcze sie zmieni pod maską
Niestety polskie realia zmuszają mnie do założenia LPG :(
.
+ wpada w oko (sylwetka)
+ dość szybki
+ ładnie się trzyma drogi
+ pozycja kierowcy
+ łatwy w naprawie
- mechaniczny wtrysk
- mało miejsca z tyłu (ale ja tam nie siedzę ;) )
.
sex na tylnej kanapie - hahahaha
Większej mocy ;)
I o doprowadzeniu tego autka do stanu idealnego