Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Lublin
1289 cm3
58 KM
90 Nm
0.00 s
Staram się aby stan auta był jak najbardziej oryginalny. Obecnie został odświeżone lakier. Silnikbył 130. Z rzadko spotykanego wyposażenia jest chłodnica oleju, środek oryginalny, nawet zagłówki ma z tyłu, 5 alufelg APOLLO (trzeba się nimi zająć), i 4sztuki białych alufelg METEOR II
Rapid miał 2 właścicieli przedtem a w sumie jednego, gościu pracował w niemczech i Dusseldorfie w salonie kupił rapida w grudniu 1986roku, potem po 4 latach przyjechał do Polski i sprzedał Rapida swemu bratu. A teraz jeżdżę nim JA
130 żeliwna głowica, brak uszczelniaczy zaworowych, ale stan bardzo dobry.
Aktualnie zmieniony z oryginalnego 130 na 135-ma aluminiową głowice, uszczelniacze zaworów.(zmieniłem ponieważ miałem takowy na stanie)
Wyglądem silniki niemal identyczne, konstrukcją też oprócz tych dwóch szczegółów.
Silnik 130 zachowany, także, zawsze można wrócić do 100% oryginału.
No i do tego wszystkiego, rzadko spotykana, ale oryginalna chłodnica oleju !! !!
"Lotnicze" fotele zapewniające nawet dobre trzymanie boczne, welurowa tapicerka, która pomimo 21 lat nadal jest w bdb stanie.
Komfortowe :D
PRZÓD zawieszenie niezależne, ze sprężynami śrubowymi, amortyzatorami teleskopowymi, hydraulicznymi dwustronnego działania oraz poprzecznym drążkiem stabilizatora. rozstaw kół 1390 mm
TYŁ: zawieszenie niezależne, na wahaczach wleczonych i skośnych, ze sprężynami i amortyzatorami teleskopowymi dwustronnego działania
Pierwsza podróż ponad 700 km zrobiona w dniu zakupu i każda następna !
+ jest tyle że za mało tu miejsca by je wszystkie wymienić
- słaba widoczność do tyłu
Nagroda za klasyka zlotu Skoda Obsession 2010.
...niezapomnianych podróżach.