Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
1760 cm3
90 KM
145 Nm
11.00 s
Autko kupione od znajomego z kluby TKAudi. Przeszło wiele zmian mechanicznych...ale nie tuningowych a odmładzajacych. Głównie mechanika na bazie markowych bardzo dobrych podzespołów. Jest to seryjny 1,8 zasilany LPG napędzany na przednią oś. Moc 90KM może wydawać się mała ale spokojnie daje rade... Choć niektórzy (i tu pozdrowienia dla Route 66 z GB) twierdzą że w TEJ BUDZIE TO NIE POJEDZIE :P
Końcówka wydechu ULTER dla upiększenia wydechu - jak w każdym moim aucie... Dodatkowo wydech przelot do ostatniej puszki...słychac go... :)
Alu 15`` ATS`y na szerokim parapecie...bez polerki bo nie potrzeba - ma być oldschoolowo.
Seria silnik DS - niby tylko 90KM i 145Nm ale w zupełności mu wystarcza do spokojnej jak i bardziej dynamicznej jazdy.
Na hamowni na LPG wykazało 84KM i 138Nm - całkiem nieźle.
Przytulne w welurach i bardzo zadbane. Kierownica MOMO z orginalnym logo Audi...piękna i poręczna. Drewniany lewarek zmiany biegów.
Progresywne -35/-35
Głośne ale ze smakiem
29 czerwca 2008r wraz z klubowiczami TKAudi wyprawa na Europejski Zlot Aud Treffen w niemieckich Kronach. Przejazd Gdańsk->Ingolstadt (fabryka i muzeum Audi)->Kronach->Gdańsk...auto nawet w sekundzie nei zawiodło. Spisało się na medal.
+stan techniczny
+wnętrze
+przyjeność z jazdy
+wdzięk (mało kto się za nim nie ogląda)
+oszczędny
+bezawaryjny
+unikatowy
-brak q w nazwie i podczas jazdy :P
Z klasyków to Audi 100 SC C1 `68
Bardziej realnie:
Audi Coupe Quattro 2,2 lub 2,2T
Audi 90 B3 2,3 20V Quattro