Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Stargard Szcz
1600 cm3
0.00 s
-orginalny grill z wycietym znaczkiem
-przednie lampy z krzyzami
-orginalne skorzane fotele i podsufitka w kolorze brazowym
-lekko obnizony
-usunieta wycieraczka oraz zamek z tylniej klapy
-Alu ATS 7"/15"
-duzo chromowanych elementow(grill.listwy,klamki)
-aerograf na masce
-rozporka przod gora(
-springi Weitec -60
-NOWE OPONKI TOYO PROXES F1 W ROZMIARZE 195/50/15
-SIłOWNIKI PRZZEDNIEJ MASKI
-NOWE MINIU LUSTERECZKA
-DOKLADKA (HOKEJ) PRZEROBIONY Z PASSATA
chcialem zachowac jego orginalny wyglad,jedyne co zmienilem to lusterka
1,6 D
-orginalne skorzane fotele w kolorze braz
-podsufitka rowniez w kolorze brazu
-NOWO ZAKUPIONE BOCZKI TAKZE W KOLORZE BRAZU
-sportowa kierownica
-dodatkowe wskazniki VDO:AMPEROMIERZ,TEMPERATURA OLEJU,CISNIENIE OLEJU
-NIEBIESKIE PODSWIETLENIE GLOWNEGO ZEGARA ORAZ WSKAZNIKOW VDO
-SKROCONA DZWIGNIA ZMIANY BIEGOW
Weitec przod -60 + tyl -60
NOWE OPONKI TOYO PROXES F1 W ROZMIARZE 195/50/15
-wzmacniacz Alphard 800 W
-subwoofer 900 W
-radio Scott 4x50 W
-ELIPSY 2x BOSCHMAN 400 W
kazda jest niezapomniana
zmiana karoseri!!!
a pozniej:
-gwint
-szeroka stal
-lakier czarna perla
-i takie tam jeszcze...
same plusy!!!przede wszystkim to VW!wiec minusow raczej nie ma!nie moge narzekac na niego!!
OZYWILEM GO PONOWNIE.BYL PRZEZNACZONY NA STRACENIE,ALE TROCHE CHECI I CZASU ZROBILY SWOJE!!JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONY
przede wszystkim o prostych drogach w polsce!
i o tym aby moje Mk1 nigdy mnie nie zawiodlo!!