Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
2800 cm3
220 KM
300 Nm
6.50 s
Dużo się zmienilo od tego czasu :)
Ponizej moja E 30:
Silnik narazie 2,0 l polerowana kolektor i kapa zaworów
(mocniejsze serce zakupione i czeka na swapa)
M tech II bez nakladek na drzwi bo tak chcialem
zawias gwint FK wariant 2 (regulacja twardosci i wysokosci od serii 80-170 mm w dół )
zabudowa na najnowszym Rockfordzie Punch nieskonczona jeszcze (subwoofery 2 x500 RMS+ monoblock 1000 RMS + 4 kanaly po 85 RMS) obszyte oczywiscie bedzie biala skora z detalami cieszacymi oko
felgi Azev 7,5 - 9 na 16 cali (czekaja juz inne na nastepny sezon)
rozpórki przód/ tył D&W
wnetrzne czarna skóra M technik + lusterko od M-technika z lampkami
czarna podsufitka M-technik jeszcze nie zamontowana
2 kompuery (przy szyberdachu i OBC 2)
kierownica RAID polerowana na lustro wraz z nabą...
nakladki na pedały i podnóżek Ac schnitzer + reczny Ac schnitzer
gałka zmiany biegów od BMW M3 E46 SMG
xenon + czarne lampy black hella z krzyrzami czekaja
obecnie czarne Hella bez:)
tylne lampy MHW
stroboskopy w halogenach... przydaja sie szczególnie na autostradzie i przy POM...
wydech DTM
lakier widac na fotkach...
AHA wszystko robione z serii tzw golasa E30 320i diamantschwarz...
wiele detali nie widocznych na pierwszy rzut oka... np tylne nadkola poszerzone z dwóch nadkoli , brak listew, brak zamka w drzwiach, usunięta lotka z bagaznika, usuniete znaczki BMW... trzeba sie przypatrzec róznych detali nie widocznych na pierwszy rzut oka...:) i o to chodziło...
Brak zbędnych spoilerów, które tylko szpeca piękna linie BMW E30....
opisany wyzej....
Teraz jest motor z BMW E36 328i (193 km) + w przyszlym roku troche przeróbek i ...
I stage 220 kucy..
Przyspieszenie ponizej 7 s w serii no i 250km/h to powinno narazie wystarczyc..:)
Czarna skóra M technik z podlokietnikiem na tylnej kanapie i 4 zaglowki (rzadkość)
Lusterko M technik ze swiatelkami
bordcomputer OBC II
czarna podsufitka M-technik jeszcze nie zamontowana
2 kompuery (przy szyberdachu i OBC 2)
kierownica RAID polerowana na lustro wraz z nabą...
nakladki na pedały i podnóżek Ac schnitzer + reczny Ac schnitzer
gałka zmiany biegów od BMW M3 E46 SMG
Co do zawiechy zostala ona sprowadzona z Reichu. Oryginany zawias FK gewindefahrewerke variant II, czyli regulacja wysokosci i twardosci z amorami Koni. Przod obnizany od serii tak jak na fotkach o 90 mm. zakres regulacji od serii od 80 mm do 170 mm. Kupowalem go od niemca i jezdzil o 4 cm nizej ode mnie. Dla mnie szok ale tam sa inne drogi. Moja E30 nie przejedzie sie przez zaden garb juz nie wspomne o kraweznikach... Zawias tawrdy ale dzieki regulacji da sie przezyc. jak zalozylem pierwszy raz to wiadomo nastawienie na kamien i tak pojezdizlem z tydzien i nie szlo wytrzymac:) Teraz jezdze na 1/3 twardosci i da sie jezdizc w miare komfortowo... Maksymalnie nie obnizalem bo w polowie obnizenia opony opieraja sie o poserzane nadkola...
Radio - Pioneer model p-77mp wygladajacy na starodawny model z polerowanego aluminium
zabudowa na najnowszym Rockfordzie Punch (subwoofery 2 x500 RMS+ monoblock 1000 RMS + 4 kanaly po 85 RMS) obszyte oczywiscie bedzie biala skora z detalami cieszacymi oko ( nieskonczona jeszcze)
wewnatrz 6 glosniki infinity seria kappa...
kondensator DIETZa 5 faradowy
okablowanie DIETZ
Są tylko +++ i to wiele +++ ......
moje BMW E30....
Marzenia sie spelniaja - ALPINA
starym zabytku niemieckim (Mercedes) lub amerykanskim V8 (Mustang, Camaro roczniki 57) zrobionym ze smakiem... i duzym stadkiem koni pod maska.... :)