Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1969 r.
Wrocław
2140 cm3
75 KM
3600.00 s
Niniejszą warszawę remontowałem od 2003 r. Stan jej jak widać na jednej z fotek był tragiczny ale sukcesywnie starałem się ją zrobić utrzymując przy tym maksymalną wierność oryginałowi (prócz tuningu ale o nim poniżej).
Obecnie auto mimo, że jeździ to woła o poprawki, które sukcesywnie koryguje no i wzbogacam auto o róznego rodzaju detale. Dotychczas od skonczenia remontu we wrzesniu auto "zawiozło" kilka par przed ołtarz ( czym naszczęscie zarabia na swoje utrzymanie) a tak że zagrało w filmie "Mała Moskwa"
Zapraszam również do odwiedzenia mojej strony www.fso-warszawa.pl
Jedynie można nazwać pierdołami na które mało kto zwraca uwagę ale to zawsze tuning. M. innymi napisy na błotnikach nakładka na rure wydechową tzw. kurza łapka.
całkowicie oryginalny S21. W pełni sprawny filtr bocznikowy i grzechotkowy filtr główny oleju. Silnik zasilany jedno gardzielowym gaźnikiem jikova wzbogacony w oryginalny mokry filtr powietrza. do tego oczywiście oryginalny akumulator z lat 60-tych Centrz poznań (całkowicie oryginalny wkład we wrześniu pierwszy raz zalany).
Całkowicie oryginalne. Materiał robiony na zamówienie na wzór oryginalnego.
Standard, niestraszne wyboje. Nowe resory z tyłu i wolny most zapewniają maksimum mocy kosztem niestety osiagów, ale nie na wyścigi sie tym jeździ. Auto delikatnie "frówa" nad nierównościami, to też w środku są słabo wyczuwalne.
Najlepsze, przygrywa jedynie 4-ro takt pod maską:)
każda podróż jest przygodą. nie było ich zbyt wiele jeszcze, ale w przyszłym roku to napewno się zmieni.
Jeśli mowa o przyszłości to na pewno będe chciał auto jakoś ucywilizować. Wymianie ulegnie na pewno most tylni na szybszy (również warszawkowy), prędkość wzrośnie a spalanie przez to zmaleje. Innych zmian nie przewiduje.
Plusy: Sama radość z jazdy
Minusy: Brak czasu na cieszenie się plusami
rozpoczęciu remontu kolejnej