Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Leszno
2500 cm3
170 KM
8.00 s
Citroen CX GTi Turbo I. Klasyk. Na naszych drogach praktycznie nie do spotkania, tak jak i w innych państwach. Odkupiłem go 12 września 2007r. od użytkownika tejże strony - Micho. Mój dobry znajomy. Obecnie wykonywany jest w nim kapitalny remont... wszystkiego. Cały silnik będzie kapitalnie remontowany, wraz z turbiną. Elektryka bedzie wymieniana, generalnie chce żeby samochód był robiony od zera do perfekcji. Oczywiście wszystko na oryginalnych Citroenowskich podzespołach. Autem tym będę uczęszczał głównie na zloty fanów Citroena, normalnie auto będzie stało. Obecny przebieg to tylko 82 tysiące kilometrów, szkoda jeździć bezsensu takim samochodem. Po wszyskich mechanicznych zabawach auto pojdzie do tapicera a następnie do drobnych poprawek blacharskich i remont będzie można uznać za zakończony. Ksztowne trochę to jest, jednak sama satysfakcja z posiadania takiego auta przysłania jakiekolwiek koszty
Nie ma mowy. Nie znam pojęcia tuning. Auto jest i będzie w 100% oryginalne, tak jak po wyjechaniu z fabryki w 1985 roku.
Silnik w kapitalnym remoncie wraz z turbiną.
W pełni oryginalne. Standardowo opada podsufitka. Bedzie robiona u tapicera.
Zawieszenie hydrauliczne po kompletnym remoncie. Hmm... przyjemności z jazdy opisać się nie da w żadnych zdaniach. Tym się trzeba po prostu przejechać. Dla przykłądu podam, ze przejeżdzając przez prog zwalniający z prędkością 70km/h nie czujemy dosłownie nic. Tylko zgrabne i kojące kołysanie w aucie. Coś pięknego.
Oryginalne, fabryczne. Żadnych "pionków" czy "soniaczów". Nie w tym aucie...
Tym autem narazie przejechałem zaledwie 121 kilometrów, po Lesznie i okolicach. Z profilu "Micha" wiem, ze kolega "sZeFuNiO" zauwazyl mnie przy stadionie jak jechałem, to byłem ja ;)
Tak jak wyżej opisałem, totalny i kapitalny remont wszystkiego tak, zeby auto było jak fabryczne. To mój głowny cel.
Jedynym minusem może być to, ze trochę dużo pali.
... Citroenie DS i SM.