Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Warszawa
965 cm3
48 KM
70 Nm
0.00 s
małe, a fun z jazdy nieporównywalny do niczego:)
żwawy, głośny i twardy. tego się nie da opisać, to trzeba poczuć i zobaczyć, ale dopiero po kompletnym remoncie
a dajciesz spokój. nie do tego ten samochód jest
no dobra, choinka zapachowa przy lusterku ;)
mały, ale z 670kg radzi sobie lepiej niż dobrze. głośny, wysokoobrotowy (czerwona kreska przy 7000:) ), no i ten dźwięk z gaźnika :)
skrzynia 5-biegowa, ale przy 100km/h 4.000 obr/min:)
z ciekawostek konstrukcyjnych rozrząd OHV (wiecie co to? ;) ), brak kolektora dolotowego, wydech 4-2-1...
jak na 3.20m długości miejsca jest pod dostatkiem, zwłaszcza z przodu. ładna beżowa tapicerka, dobrane do jej koloru szyby i szyberdach przyciemnione fabrycznie na brązowy kolor. przednie w dodatku OTWIERANE ELEKTRYCZNIE (fabrycznie! '78 rok! autko miejskie!). z innych bajerów to zegarek/stoper, światła wyłączane razem ze stacyjką, pasy Sabelta, obrotomierz. ogólnie bajery z wyższych klas.
seryjne. z przodu McPherson, wahacze poprzeczne i stabilizator, z tyłu kultowy resor poprzeczny szerokości 10cm i wahacze trapezowe (ustawiana dzięki temu pełna geometria tyłu). ogólnie twardo, nisko i wesoło.
radio + dwa głośniki. żeby na postoju się nie nudziło. podczas jazdy słucha się silnika
z wrocka do wawy z rozjechaną zbieżnością, niewyważonymi kołami, wybitymi silentblockami, dziurawym tłumikiem, rozregulowanym zapłonem i duszą na ramieniu:)
silnik i wnętrze Abartha
+Fun z jazdy
+oryginalność
+niskie koszty utrzymania
-tylko Pb98
dokończeniu remontu