Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Warszawa
1200 cm3
34 KM
82 Nm
0.00 s
Gucia nabyłem praktycznie od pierwszego właściciela. Ubiegł mnie tylko mały warsztacik garbusowy od którego go odkupiłem. Tam też poznałem świetnego mechanika i fascynata tych aut. Do autka dostałem cały segregator dokumentów. Faktura zakupu w Niemczech, list przewozowy do Polski, instrukcje obsługi i książka serwisowa w której widnieją pieczątki z całej europy. Niebawem rejestruję go na zabytek.
Takich aut nie powinno się tuningować ze względu na ich oryginalność. Ten egzemplarz przetrwał 40 lat w niezmiennym stanie.
Silniczek powstał z trzech różnych motorków. Został złożony z wielką precyzją przez mojego garbowego mechanika. Dostałem na niego 100 tyś. km gwarancji. Na razie zrobiłem 15 tyś. i sprawuje się bez zarzutu.
We wnętrzu unosi się niecodzienny zapach prawdziwej starej tapicerki. Mało zostało Garbusów, które tak pachną we wnętrzu.
Jej stan jest świetny - jedynie małe pęknięcia na siedzeniach. Podsufitka wygląda jak nowa. Do tego wszystkiego ten wazonik z kwiatkiem i fakt, że nigdy nikt nie palił w środku papierosów.
Bajka
W środku oryginalne radyjko, które nie posiadało w tamtych czasach jeszcze UKF-u co nie znaczy, że nie odbiera żadnych stacji. Najlepiej gra "radio ma ryja". Na szczęście jest odłączone od zasilania. W ukryciu spoczywa radio-odtwarzacz DVD z którego w czasie trasy na zloty wydobywają się czyste dźwięki.
GUCIO jest na SPRZEDAŻ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
506-150-278, 502-036-024