Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Łomża
1800 cm3
186 Nm
0.00 s
Jest to wersja sedan z 1990r. czyli ostatni wypust. RARYTAS*
felgi: lato= aluminiowe MSW 15\' wypolerowane!
opnony: 4x YOKOHAMA 195/50 R15.
-przerobiony dolot powietrza, przepływomierz itd.
-wymieniony rozrząd i troche wnętrzności przy okazji wstawiłem troszki lepsze.
-nowa elektryka, jak i akumulator.!
seria + pokrowce GT na zamówienie!
Czarno szary welur i welurowe dywaniki BMW(na zimę gumowe). Elektryczne lusterka.
utwardzone i obniżone \"weittec\", bardzo dobrze trzyma się asfaltu jak to w bmw.! i to lubie.
>Zawieszenie kół - Przednie niezależne, na wahaczach poprzecznych (mocowanych elastycznie do poprzecznej belki pomocniczej), kolumny teleskopowe typu MacPherson, poprzeczny stabilizator prętowy. Tylne niezależne, na skośnych, trójkątnych wahaczach wleczonych mocowanych do pomocniczej belki poprzecznej, beczkowate sprężyny śrubowe, kolumnowe amortyzatory teleskopowe; stabilizator poprzeczny. Rozstaw osi 2570 mm. Rozstaw kół 1407 / 1415 mm.
słodka tajemnica..
polecam zaprzyjażniony klub: www.motoNE.pl & www.aclomza.com lub www.bmwauto.net gdzie również jestem.
NIE MA JAK BMW POCZUJE AUTOSTRADE!!! SPEED max*
ewentualnie SWAP z e34 silnika m50 2.0 & 2,5 24v lub s14 b20 320is & s14 2.3 200KM (tylko najpierw musze taki znaleźdz) TYLKO TAKIE MOTORY się liczą!!!
-Przyciemnienie szyb.
+ tył napęd
+ przecierz to bmw
+ niepowtarzalna linia i styl
- ma swoje lata i humory.
-dobrze grające audio!
-dzwięk silnika(świst i buczenie) hehe.
325 e36 touring, e34 525 lub e39 530d, albo: seria 7 e38.