Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Koszalin
50 KM
0.00 s
Odbudowany egzemplarz, z dużą ilością chromu, nie jest jednak w pełni oryginalny co znawcy szybko wychwycą
Kosa pod zderzakiem od młodszego modelu, lusterka fiatopodobne
Rzędowy trzycylindrowy dwusuw, robiący masę hałasu
odbudowane i ogólnie zadbane.Fotele czekają na nowe obicia, reszta tapicerki w nieoryginalnym kolorze
Cztery koła zawieszone niezależnie, z przodu układ dwuwahaczowy
Radio CD marki LG, aktualnie w głównym miejscu, zimą wędruje pod półkę
Zaraz po odbudowie podróż do Łodzi na niezapomniany zlot Deluxe 2010
Dopracowanie szczegółów, wymiana wycieraczek na oryginalne czyli starego typu, zrekonstruowanie foteli, wymiana lakieru
Plusy
-duże wnętrze +bagażnik
-zapach spalin
-klimat
-dźwięk silnika
-miłe sytuacje na drodze
Minusy
-duże spalanie
-malejąca ilość oryginalnych enerdowskich części
-źle położony lakier i słabe chromy
podróż do łodzi i z powrotem (ok 1000 km), podróż na zlot do Lęborka i z powrotem, podróż na zlot do Kołobrzegu i z powrotem (około 300 km ) i to wszystko bez awarii nie licząć wymiany linki sprzęgła na parkingu pod domem. Osiągnięciem,ale już moim nie jego jest również to,że udało mi się przywrócić go do życia
Pięknej, lub mniej pięknej 312/1