Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
łódź
650 cm3
21.00 s
Klasyczek, jakich wiele w naszym kraju się teraz remontuje.
Kierownica skórzana trójramienna Monte Carlo, gałka skórzana z Fiata 850Sport, radio TRAMP, wentylatorek ELFIK, klapa Bambino, kły na zderzakach z napisem FIAT, felgi z tłoczeniem FIAT, białe przednie i boczne kierunkowskazy, tylne lampy Bambino, polerowana nakładka na rączke tylnej klapy.
- Głowica splanowana 4.7mm, pełna obróbka kanałów
- Zawory z BIS, korygowane pod względem kształtu
- Wałek inż. Heinricha
- Aluminiowy wiatrak
- Aluminiowa pokrywa zaworów
- Wał korbowy polerowany
- Wydech TEKLA
- Świece ISKRA F100
... i jeszcze trochę :P
Fabryczne, z pewnymi gadżetami ;), m.in. kremowa podsufitka "pełna", licznik do 130 km/godz, obrotomierz Mera Lummel, wakuometr Mera Lummel, wentylatorek Elfik. A ogólnie największa modyfikacja to wygląd deski jak z roczników 73-76, troszkę spawania i nałożenie nowego pokrycia z tamtych lat.
Delikatnie obniżone i utwardzone.
Radio TRAMP, głośnik TONSIL po prawej pod deską rozdzielczą w oryginalnej obudowie i z oryginalnym mocowaniem, długa chromowana antena zewnętrzna po prawej stronie na podszybiu.
Założyc chłodnice oleju i aluminiowa miske olejową i ... wreszcie go ubezpieczyć :p
+ cena zakupu, ceny części, spalanie, gabaryty, wygląd, "bycie klasykiem" ;), zwracanie uwagi na siebie, dzwięk silnika...
TOP 10 na PJ, nawet pierwsza trójka. I najlepsze autko w TOP KLASYKA !
Fiacie 126p BOSMAL (cabrio)