Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
warszawa
2000 cm3
90 KM
0.00 s
Taunus trafil do mnie, pozna jesienia '06. Kupilem go glownie dla tego zeby przejezdzic zime, (Capri jest w ruchu tylko w sezonie), za naprawde niewielkie pieniadze. Troche w niego wlozylem, glownie sprawy z zawieszeniem, gumy, magiel itd. Az tu nadeszla wiosna i sie okazalo ze jestesmy do niego tak przywiazani ze jednak zostaje.. :) no i zostal.
z ciekawostek, byla to kiedys taryfa, co mozna stwierdzic po (nie wyblaklych) sladach na lakierze na drzwiach numerów bocznych oraz zarysu herbu jakiegos miasta. no i przednie fotele sa jak nowe a kanapa z tylu wysiedziana.. :)
hmm... brak? :)
2.0 V6. nie jest jakis idealny ale jezdzi. bylo wczesniej inne 2.0 V6 ale siadla uszczelka pod glowica, no i latwiej bylo wrzucic drugi silnik niz robic tamten. gazu nie ma i nie bedzie. niestety Tauniak stawia czasem zaslone dymna jak sie go przycisnie, wiec pewno za jakis czas bedzie w planach jakies inne serce, moze i wieksze.. :D
pelen oryginal, nic nie zmienione, co mnie bardzo cieszy. jedynie ta kanapa z tylu o ktorej wspominalem wyzej, ale przynajmniej nie jest porwana :D
tym samochodem sie plynie po drodze.
zakrety ktore zazwyczaj pokonuje Capri z piskiem opon, bokiem i szarpaniem, Taunus pokonuje dostojnie sie bujajac i przechylajac :D
radio forda z epoki + 2 glosniczki w standardowych miejscach.
jak sie kiedys odwaze wyjechac nim w podroz to z przyjemnoscia to opisze.. :))))
C3 lezy w garazu i czeka na kilka czesci i bedziemy ja wkladac, szersze stalowki w czarnym macie ( te co sa tez juz sa czarne), latem polozy sie bialy lakier (tez pewno mat),
w przyszlosci blacha oraz nowe serce
// nie oburzajcie sie za ten lakier. ten co jest juz nic nie przypomina a juz najbardziej lakieru, poza tym jest to najbrzydszy lakier w gamie forda. jak by ktos mial watpliwosci to Taunus jest zielony :)))
plusy: komfort jazdy
minusy: ciagle jeszcze brak pewnosci czy sie dojedzie :)