Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1500 cm3
0.00 s
kultowego BIG FIATA kupiłem wujka i sąsiada jednocześnie, który przez ostatnie 19 lat dbał o niego prawie jak filmowy Walt Kowalski o swoje Gran Torino.
modyfikacje jakich dokonam nie będą go kaleczyć i będzie możliwy powrót do pełnego oryginału
rzucił palenie, trwa szukanie przyczyny
zadbane, na fotelach i kanapie czarna skóra z plastikowej świni
bez zmian
radio SAFARI 6, głośnik centralny
w perspektywie ukryte współczesne audio
pierwszy patrol nocą ^^
.remont blacharski; progi, nadkola, podłoga, wzmocnienia
.uruchomienie silnika i inne drobne naprawy
.poszerzane felgi stalowe 7.5" i 8" malowane proszkowym lakierem (szary połysk) z chromowanymi kapslami + dystanse: przód - 10mm, tył - 20mm
.biały dach
.stary znaczek POLSKI FIAT (trumienka)
zamiast kółka FSO na grillu
.opony nisko-profilowe 175/50/13 DUNLOP SP SPORT
.gałka biegów z zatopionym samochodzikiem z epoki PRL-u
.zmiana koloru nadwozia na ...
.chromowane lusterka
."clean look" pod maską w tym modyfikacja wizualna silnika (polerowanie aluminiowych elementów obudowy etc.)
.tylna kanapa z podłokietnikiem
.przednie fotele bez zagłówków
z pierwszych lat produkcji 125p (wszystko w czerni)
.wentylatorek elfik z epoki PRL-u
.piesek z kiwającą głową
.usunięcie kierunkowskazów z przednich błodników
125 plusów i jeden minus: szyberdach
żółte halogeny... zostawić czy zdemontować?
ZAINTERESOWANYM MOGĘ PODSYŁAĆ ZDJĘCIA Z POSTĘPU PRAC
piątka!