Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
szczecin
1800 cm3
309 KM
320 Nm
4.07 s
- VW PG (R4 1.8 8v G60)
- wałek rozrządu asymetryczny 268/272 SCHRICK
- sprężynki, podkładki i hydro-zawory SCHRICK
- kompletna obróbka głowicy, zaworów i dolotu (www.chojnacki.com.pl)
- metalowa uszczelka pod głowicą (zwiększona kompresja poprzez planowanie głowicy 0,9mm)
- aluminiowa miska olejowa SCHRICK
- regulator ciśnienia paliwa Weber (max 5bar, obecnie 3,7bar)
- wskaźnik ciśnienia paliwa
- świece BOSCH Platinium
- chip RS3 (www.bar-tek-tuning.de)
- wydajna, robiona na zamówienie chłodnica
- termostat otwierający się przy 72*C
- chłodnica oleju z termostatem RACIMEX
- kółko G-Ladera 65mm
- G-Lader po regeneracji i modyfikacji RS (by Bartez)
- bypass zwrotu powietrza
- wkład filtra pow. K&N
- krótszy pasek PK
- rura z czujnikiem O2 wykonana z polerowanej kwasówki
- okablowanie wysoko-prądowe i uziemiające oraz klemy akumulatora firmy Hama
- elementy silnika polakierowane lub polerowane (w planach chromowanie na sezon 2007)
- kiera 28 Jamexa polerowana
- polerowana aluminowa rozpórka przednich kielichow Wiechersa(czeka na zalożenie)
- skóro-podobne siedzenia od Polo 2F
- pasy bezpieczenstwa od Karmanna Ghia Typ 14 OldSchool
- Weitec - 60mm
- chromowane felgi ATS Classic 7+8x13
- opony 175/50/13
- hamulce i taecze od polo G40
Jazda testowa po wszystkich modyfikacjach...
Same plusy ++++++++++++++++
260km/h na A6
VW Caddy MK1
VW Golf MK1
Vw Polo MK1
VW Corrado VR6 2.8L