Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
2000 cm3
175 KM
0.00 s
Saab 900 (wersja Combi Coupe Turbo Aero) potocznie nazywany krokodylem to wspaniałe auto. Jak każdy klasyk wymaga wiele uwagi i troski, odpłaca się oczywiście niezapomnianymi wrażeniami z jazdy.
fabryka pełne FTP
fioletowy welur, elektryka - szyby, lusterka, szyberdach.
Standard dla Aero - obniżony i utwardzony
ukradzione (@#$%)
powrót od mechanika do garażu - potworna ulewa a Saabina nie chce "zakręcić" , jednym słowem totalna cisza - powód prozaiczny niedokręcone klemy (uprzejmy mechanik zostawił nawet pod maską klucz płaskooczkowy do samodzielnego przykręcenia)
ewentualne modyfikacje tylko i wyłącznie silnik + zawieszenie.
Może za parę miesięcy 230KM od MapTune'a zobaczymy.
Blacharka - uzupełnienie ubytków w lakierze - niestety czas robi swoje;]
saame plusy ;)
rozmumiem, że chodzi o motoryzacyjne marzenia. Ja bym proponował, perspektywy na przyszłość, marzenia to brzmi tak nierealnie;) okej ... aby do Saabiny i Trampoliny (1.1) dłączył Land Rover Defender oraz Mini