facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Civic 1988r

Oglądano już 1884 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Civic »
  • Rocznik

    1988 r.

  • Właściciel

    BeRnY_P

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1310 cm3

  • Moc

    95 KM

  • Max. moment obrotowy

    97 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.00 s

  • Opis

    Normalny Civic Sprowadzony do salonu w niemczech z japonii (!!) w 1988 a do polski w 2004

  • Tuning

    UKLAD DOLOTOWY: seria (storzek dedykowany powered by Honda 1989)
    UKLAD WYDECHOWY: no powiedzmy ze seria (zamiast pierwszego tlumika strumiennica, hmnmm a kat gdzie??)
    ELEKTRONIKA: swiatla przednie i tylnie, migacze, 3-ci stop,.....,elektr. lusterka, neon wokol membrany basowej, kilka lampek,Suprajz na tylniej polce
    UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia 5 biegowa manualna (3 & 4 from CRX)

  • Silnik

    D13B1 okolo 100KM (zbiorka kasy na swap i wzmocnienie ramy) Przystosowane do paliw wysokooktanowych >100 oktanów

  • Wnętrze

    fotele seryjne, podlakierowane elementy wnetrza (do zmiany koloru), "lizniety" alkantara, kierownica od V Generacji

  • Zawieszenie

    amortyzatory Stock, sprezyny Stock (cutted

  • Car Audio

    jednostka sterujaca DENVER CAD-460, glosniki: przod-Audion szerokopasmowe+piszczalki w slupkach ,tyl - wzmaczniacz Magnat, skrzynia basowa Audiona (na stale + uszczelnienie)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    za duzo tego bylo :P

  • Perspektywy

    Co do auta to:
    SILNIK: D13B1 wykrecony do 120-130 KM (jest to mozliwe), ewentualnie swap na >150KM malego potworka (rozmowy sa toku ale do dopiero w przyszlym roku) albo D13B1T non petrol
    UKLAD DOLOTOWY: Przy D13B1 orginalny (powered by Honda) filtr storzkowy z tzw. Power rura (powered by Honda)
    UKLAD WYDECHOWY: Pelny przelot z nierdzewki z dwiema symetrycznymi koncowkami
    ELEKTRONIKA: Zmiana podswietlenia blendy na czerwony (jeszcze togo nie zrobilem), pomaranczowe postojówki
    UKLAD NAPEDOWY: tak jak jest teraz w/w
    WNETRZE: fotele od CRXa z przeszytym napisem CIVIC ( img/smilies/tongue ), tzw. zamsz w sprayu na wszystkich plastikach, dopasowanie czaszki do odpowiednich warunków, reszta tak jak jest
    NAGLOSNIENIE:Zostaje jak jest (jak cos sie zepsuje to wymianka na ALPHARDa)
    ZAWIESZENIE: Sprezyny -35 przod i tyl
    KAROSERIA: JDM (standartowa, odnowienie orginalnego lakieru i poprostowanie blach, rejestracja przednia po lewej stronie, zderzaki w czarnym kolorze mat albo metalic, alufelgi 14' albo 15' polerowany rant a srodek w czerni mat albo metalic)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Niepozorne
    +Fajne osiagi
    -ciezko dostepne czesci modyfikujace silnik

  • Osiągnięcia

    troche aut na swiatlach polknietych
    Doprowadzenie silnika do odpowiedniego stanu technicznego i zadowolenia wlasciciela :p

  • Marzę o...

    Camaro SS

Komentarze (6)

  • 2009-05-11 20:30:59

    ładnie i 5l ci tylko bierze ?

  • 2009-04-20 22:09:37

    Fajny sprzęt wpadnij do mojej hondy civic.

  • 2008-05-01 21:14:12

    siema, gdzie kupywales do niej lusterka m3, bo ja kupilem na allegro i te adaptery nie pasuja i lusterka tez

  • 2008-02-04 23:14:47

    Heh mój styl ino serducho słabe ale poczekamy,zobaczymy :)

  • 2008-02-04 21:53:29

    Wspaniale mody kolego!
    Zapraszam do mojej Hondy!

  • 2008-02-04 21:42:31

    Czy tuning zawsze musi oznaczac spojlery, naklejki i inne takie bzdury??
    Sorry TDI ale wole niepozorne z wygladu auta ale z dobrze zrobione technicznie.
    a co do wgniotki to kwestia czasu. Jak go kupilem tak juz mial. Z

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Vectra
  • Lada 2103
  • BMW 5
  • Yamaha YZ 426F
  • Chrysler LeBaron
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ