Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Mazowsze
1798 cm3
174 KM
166 Nm
8.00 s
Samochód był moim marzeniem od kilku lat, w tym roku znalazlem wymarzony egzemplarz i mialem srodki na jego zakup, wiec kupilem. Zobaczymy co bedzie nastepne;)
B18C4 - o mocy seryjnie 169koni, zmienne fazy rozrządu(VTEC + IAB) Układ dolotowy CAI ze stożkiem Fujita i Hydroshieldem Injena, odelżone koło zamachowe, wycięty katalizator i wstawiony przelotowy wydech o średnicy 2 cali, końcowy dedykowany wydech supersprinta.
Seryjna tapicerka z poliftowego VTI,gałka zmiany biegów z wersji VTI-S, Lusterko wsteczne z maplightami,chromowane nakładki progów OEM Honda
Sprężyny progresywne H&R,
Komplet stabilizatorów i rozpórek VTI.
Radio Sony CDX-GT710 + głośniki przód - Hertz EV 165 S, głośniki tył - seria VTI, gwizdki w trójkątach lusterek - seria VTI
Pierwsza po zakupie:)
More Power...
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.