Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Ostróda
2200 cm3
110 KM
0.00 s
ekonomiczny i na tyle "obrotny" ze smialo mozna psuc nerwy osobowkom :)
naped na przod, dobra sprawa na zime
dobrze pomyslane i rozplanowane, sporo schowkow
bardzo sztywne, nie przechyla sie w winklach, idzie jak osobowka,
radyjko cd, nie seryjne, dlatego ze w salonie poszaleli z cenami i nie wiedza ile zadac za radio. . .
+ wiele :)
- sztywny zawias drazni czasem na naszych dziurawych drogch
- raz na jakis czas glupieje centralny zamek (wada kazdej gen. transita) do tego trąbi bo mysli ze drzwi sa niezamkniete/niedomkniete
Witam! Jeśli byłyby potrzebne tanie części do Transita to zapraszam na nasz sklep internetowy ;) Link można wyszperać w google. Pozdrawiam!
dziwicie sie że Elektronika w nim wariuje jak auta są w chinach,Turcji i Wietnamie produkowane.Ale poza tym to auto spoko pozdro wpadnij do mnie komentarz mile widziany 10/10
Ładny kolorek! Widać ze u Ciebie pracuje a nie odpoczywa. Co do zamka centralnego to sie zgadzam. Na mrozie szczególnie wariuje. Zapraszam do mnie
spoko sprzęt
skomentuj moje moto
szerokości
super bryka 10/10 zapraszam do skomentowania mojej fiesty
hehe jezdze identycznym :D i znam ta frajde :D pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
Całkiem całkiem fordzik, spalanie wg mnie symboliczne jak na 110-konnego busa, 325TDS spali więcej ;) POZDRAWIAM
P.S. z tymi rurkami to troszke przesadziłeś ;-P
heh rurki ponad 6m dlugosci, ciekawie sie z nimi wyprzedzalo innych :)
transity gora :) hehe to z tymi rurami dobre :P