Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Chełm
1998 cm3
140 KM
9.60 s
Moje małe oczko w głowie ;)
- sportowe sprężyny FINTEC (brązowe)
- amortyzatory MONROE
- spojler RS
- kierownica RS
- wkładka filtra powietrza JR
- alufelgi RG Design 15" 8J×15H2 (niestety wszystkie pogięte)
- dwie alufelgi OZ RACING 15" ET37 (szukam dwóch takich samych)
- strumiennica
- końcowy tłumik WM SPORT
2.0 DOHC od wersji xr4i z drobnymi modyfikacjami
- Kierownica RS
- Podłokietnik z tyłu
- Podłokietnik z przodu (trzeba założyć)
- Zagłówki na tylnej kanapie
- Wygodne przednie fotele
- Welurowa tapicerka
itp
Obniżone ;)
- sportowe sprężyny FINTEC (brązowe)
- amortyzatory MONROE
-> jednostka sterująca Sony Xplod coś tam coś tam ;)
-> z przody seryjne głośniki plus tweeter piezoelektryczny
-> z tyłu w półce dwa głośniki, dwa tweetery i dwie zwrotnice peiying
-> wzmacniacz BLAUPUNKT GTA2100
-> dwie tuby "Alpierd"
Ostatni przejazd przed remontem i korbowód który rozwalił blok i miskę w 3ech miejscach ;)
Duzo ich jest
+ RWD
+ Śladowe ilości rudej
+ Dosyć żwawy silniczek
+ Komfort
- Raczej ich nie dostrzegam
- 5 lat jazdy po polskich drogach bez większych usterek
- (Odpukać) 100% bezwypadkowy mimo 21 lat
- utrzymanie sierry w takim stanie
- Sierra COSWORTH 2.0 TURBO
- Tańszym paliwie
Samochod Sprzedash ?
Bardzo jestem ciekaw jakie modyfikacje silnika zrobiłeś?? Ładna ścierka pozdro
super sierra pozdro i zapraszam do mnie...
spoko ścierka.Szkoda że nie ma fotki na alusach.
Autko nr 1 na liście moich marzeń to też Sierra Cossi od biedy mógłby być Escort Cosworth :P
Powodzenia w modach