Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Wrocław
2000 cm3
125 KM
171 Nm
10.00 s
Autko kupione na potrzebe chwili, wersja XR4i. Za tak mala cene dostaje sie tak wiele.. wiec raczej narzekac nie powinienem za wiele:) Bardzo wdzieczne autko, jezdzi i jezdzi bez zadnych problemow.
Z wyposazenia posiada:
- el szyby x2
- centralny zamek
- szyberdach szklany
- welurowe fotele + kwadraty na boczkach;)
- dodatkowe wskazniki m.in temp oleju, ladowania
- wspomaganie kierownicy
- dodatkowe oswietlenie dla kierowcy i pasazera
Ostatnia fotka troszke zmieniona w photoshopie:)
W planach zawieszenie, moze kiedys silnik. Poza tym nic wiecej poza to co jest - oryginalne ospojlerowanie RS, felgi aluminiowe.
Raczej skupie sie na odswiezeniu calego autka i poprawieniu tego co zostalo zepsute przez te lata eksploatacji.
Najlepsza czesc tego autka. Silniczek 2.0 DOHC to idealny kompromis miedzy spalaniem a osiagami. Bardzo elastyczny, juz od 2.5tys obrotow naprawde ladnie przyspiesza, nie trzeba wiec go pilowac wiec i spalanie mniejsze. Na miescie przy spokojnej jezdzie spala ok. 10l co jest wg mnie swietna wartoscia przy takiej pojemnosci.
Mieszane uczucia, moze mam kiepskie porownanie.. Miejsca duzo, z przodu troche przeszkadza szeroki tunel. Regulacja kolumny kierowniczej pionowo, fotela na wysokosc, mozna dobrac w miare wygodna pozycje.
Materialy wykonczeniowe do dzis nie trzeszcza nadmiernie ale ich jakosc nie powala na kolana. Duzo plastiku, boczki w wiekszosci obite brzydko wygladajacym materialem. Sytuacje ratuja fotele z regulacja podparcia ledzwiowego, obite ladnym welurem i bardzo dobrym podparciem bocznym. Mozna wygodnie podrozowac w przyjemnych warunkach (szyberdach szklany dodatkowo to poprawia:) ale wnetrze nie porusza zmyslow;)
Miekkie, malo sportowe wbrew temu co nadwozie zapowiada. Ale moze sie to zmieni w niedlugim czasie.
W tej chwili brak.
Lyse opony letnie w zimie przy tylnym napedzie i relatywnie mocnym silniku = kazda podroz staje sie pamietna:)
- Poprawki blacharskie
- Naprawa polamanych plasrikow
- Jakis sprzet audio
- Poprawa zawieszenia
A poza tym jezdzic i jezdzic:)
+++ silnik
+ komfort podrozowania
+ radosc z napedu na tyl
+ ladny wyglad zewnetrzny:)
- naped na tyl gdy moja dziewczyna prowadzi;)
- kiepskie materialy w srodku
Mam wiele marzen i planow :-) Ogolnie to kazdy ciekawy klasyk lub mocne autko z napedem na tyl mnie satysfakcjonuje:)
super bryka 10/10 zapraszam do skomentowania mojej fiesty
Widziałem Cię wczoraj koło Aqua Parku , mówiłem właśnie, że to Xr4 i się nie myliłem :) pozdrawiam
zazdroszcze autka;)
Taka jak moja :) Ja widze w niej same plusiki. Najchętniej zrobiłbym mojej Sierrce kapitalny remont, troche podrasował i jeździłbym nią jak najdłużej. Świetne autko. Pozdrawiam posiadacza XR4-ki
autka ok, tylko te felgi wsadz w tuning car studio lepiej ;) pozdr
Regulacja kierownicy jest pozioma i pionowa :) pociągnij za kierownice i sie przekonaj, ewentulnie wciśnij ją, moze nie chciec sie ruszyc ale pociagnij mocniej i da rade :))
wydaje mi sie ze widziałem cie kiedys tym potworem na pkowie jak paliłes lacze moze to nie ty ale bardzo podobna
fajna szmatka do wies driftu PODZRO i zapraszam do siebie
ładna sierra i dobra wersja pozdro i zapraszam do mnie