Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Warszawa
2200 cm3
7.00 s
Ford Probe 2.2 TURBO I Gen. USA z 1991r.
Podniesione ciśnienie doładowania TURBO z 6PSI(0,4Bar) do 12 PSI (0.85Bar). Dostał teraz niezłego kopa.
Układ do sterowania doładowaniem TURBO jest całkowicie mojego autorsta i pozwala na płynną regulacje w zakresie od 0 do Maxa z kabiny samochodu.
Tłumik przelotowy końcowy BlacFlame oraz środkowy też przelotowy Speeder.
Stożkowy filtr powietrza 180/130/77 mm
I parę innych modyfikacji.
2200 cm^3 TURBO
-Podświetlane na niebiesko ;)
-Centralna konsoleta z podłokietnikiem
-Górna część drzwi winylowa, dolna materiałowa
-Zdalnie otwierany bagażnik i wlew paliwa
Regulowane 3 stopniowe.
-Sport
-Normal
-Soft
Zmienne wspomaganie kierownicy
Przód i tył hamulce tarczowe
Pród Boschmann 350W
Tył Boschmann 180W
Zlot połączony z rajdem na Mazurach
Już niedługo:
-SMT6
-Zegary
Na później:
-Nowe alufelgi
Jak dla mnie same plusy ;)
LIVE`S 2 SHORT 2B SLOW
pierwsza generacja z turbo , bardzo swietne zestawienie. \r\nZapraszam na ford-tech.pl
bardzo ladna, zadbana jedyneczka, tylko mam taki dylemat do czego slużą te różne przyciski w środku niczym w samolocie ?
robson kiedy ty nitro do tej furki montujesz??bo ja widze ze coraz wiecej modyfikacji:) oby tak dalej
Hej, tak jak już Ci pisałem, super fajne autko, powodzenia w modach, oczywiście 6.
Zapraszam do oceny mojego :)
kawał dobrej bryczki, z niezłym kopem - wiadomo silnik mazdy, duży respekt i pozdro
LIVE`S 2 SHORT 2B SLOW. w pelni sie zgadzam i zostwaiam 6.zapraszam do mnie
co tu wiele pisac-7sek. mowi wszystko!!! extra bryka!!! pozdro i zapraszam do mnie!
Sanchez pozdrowił kierowcę pojazdu