Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Zamość
1600 cm3
90 KM
0.00 s
Autko mam od 2006r lecz w Wielkanoc tego roku miło bliskie spotkanie z drzewem :)
Początkowo miałem silnik 1.4 który z reszta mam do tej pory potem kupiłem silnik 1.6 w którym zmieniłem uszczelniacze na głowicy i przy okazji pierścienie chodź muszę powiedzieć że stare były b.dobre głowica blok i wał w stanie idealnym a uszczelniacze i pierścienie zmieniłem bo ten silnik stał około 3 lat nieużywany nowa tarcza sprzęgłowa
Elektryczne szyby centralny zamek szyber dach
Wszystkie amortyzatory i sprężyny wymienił poprzedni właściciel przed samą sprzedażą
cóż... widzę że niektórzy (zibi) stosują do wypisywania komentarzy metodę "copy & paste"... chyba nawet nie ogląda zdjęć. Esinka faktycznie może do odratowania... tylko pytanie czy ma to finansowy sens... osobiście poszu
Byla przed kolizja ale widze ze jeszcze mozna ja odrestaurowac
Powodzenia
swietna fura,dobrze utrzymana i zadbana
oby tak dalej
pozdrawiam i zapraszam do mnie
Polscy blacharze wyklepią ale nie wiem czy mi się opłaci jeszcze go czy sprzedać na części co się a resztę na złom
ładny fordzik a takie wgniecenie to drobnostka :) polscy blacharze nie takie rzeczy robili :P PZDR i wpadnij do mnie
pozdrawiam;)
A co to tornado przeszlo przez fordzika