Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Biała Podlaska / Milwaukee, WI / Chicago, IL
999 cm3
50 KM
14.50 s
Fiat Uno 1.0 z polskiego salonu, od nowości jeden właściciel. Samochód bez najmniejszego wypadku, oryginalny przebieg, na luty 2012r. to 36 tys. km.
W samochodzie z takim silnikiem tuning nie ma raczej sensu. Jeżeli naciągnąć znaczenie tuningu, to mogę wymienić usunięty katalizator (co wyraźnie usprawniło samochód) oraz założona ładniejsza końcówka wydechu - ot, mały akcent stylistyczny.
Silnik 999cm3, przebieg zaledwie 36 tys. km. Auto jest naprawdę żwawe, mimo niezbyt mocnego silnika, ale niska masa robi swoje. Do dynamicznej jazdy po mieście wystarcza, w trasie, przy wyprzedzaniu ciężarówek robi się mały problem - powyżej 90km/h ciężko się już przyspiesza.
Wnętrze w idealnym stanie, choć jak to Fiat lat 90 - przy mrozach plastiki lubią trzeszczeć.
Zawieszenie oczywiście seryjne, jest nieco zbyt miękkie i pływa w zakrętach - ale taki już urok tego samochodu.
Audio...? Standardowe radio z obsługą MP3 - tyle mi wystarcza, żeby nie zanudzić się w trasie, czy w korkach. Auto jest używane sporadycznie do wyjazdów do miasta, więc nie przejmuję się słabym nagłośnieniem.
Raczej brak - auto używane sporadycznie, tylko do jeżdżenia po mieście (z uwagi na gabaryty auta - wszędzie można się wcisnąć).
Perspektyw brak - auto będzie u mnie do końca jego żywota (albo mojego ;-)).
+ Niskie spalanie
+ Zwrotność
+ Dobre, jak na niską moc, osiągi
+ Bardzo niskie koszty serwisowania
- Zbyt miękkie zawieszenie
- Podatność na rdzę (często coś wychodzi, jednak wszystko jest sukcesywnie hamowane)
- Zbyt słabe hamulce
czy chciałbyś może odsprzedać drzwi przednie od strony kierowcy?\r\n