Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Lublin
1242 cm3
150 KM
7.00 s
"Srebrna Niemoc" jest u mnie od nowości, początkowo z silnikiem 899, skrajny golas, najuboższa wersja. Stopniowo doposażana. Po kilku latach swap na 1.2 8v 75 koni a potem turbo na 1,4 bar.
Silnik jest zasilany gazem LPG dzięki genialnej instalacji sekwencyjnej KME DIEGO G3, która daje możliwość wystrojenia uturbionego silnika bez ingerencji w fabryczną elektronikę.
Mam dość twarde opony i trudno jest złapać jakąkolwiek trakcję na jedynce i dwójce więc najlepszy zmierzony czas do 100km/h to 7s ale pracuję nad tym :D
Swap na 1.2 a potem turbo
Koła, grill, zegary, zawieszenie, hamulce...
1242ccm 8 zaworów z Fiata Palio
Turbo Garrett TB221.
Intercooler, chłodnica oleju j.w.
Wydech - 50mm rura i przelot własnej konstrukcji.
Kolektor wydechowy oraz dolot własnej konstrukcji
Zegary z Uno Turbo
Kilka "plastików" w kabinie, których fabrycznie nie było...
Wskaźnik EGT cyfrowy
Wskaźnik napięcia sondy lambda - diodowy
Koła aluminiowe 13" Stilauto Griffo 7
Hamulce z Uno Turbo - przód 240mm wentylowane, tył 227mm lite tarcze
Stabilizator i rozpórka górna przedniego zawieszenia
Sprężyny z Uno 1.4
Serwo i pompa hamulcowa z Cromy
Aktualnie brak - zwiększa tylko niepotrzebnie masę :D
CB radio na pokładzie.
Praktycznie każda :D ale ostatnia była taka:
Dwie skody octavie śmigają przede mną, jedna odskoczyła a druga została za ciężarówką. Po chwili ten pierwszy woła na CB "no gdzie jesteś, ja już na moście 200 mam!"
- jadę jadę, ciężarówka mnie przyblokowoała, mam już 180... czekaj, czekaj.. jakieś małe autko mnie dogania... mam 190... czekaj!!! uno mnie wyprzedza!!!
-kolego, co Ty tam masz?
ja: 200 mam :D
Jakieś klejące opony by się przydały.
Plusy:
Dobre osiągi, przyspieszenie, v-max 200km/h (na razie), lekkie nadwozie, wysokie zawieszenie pozwala na bezstresową jazdę po masakrycznych drogach lubelszczyzny, tania eksploatacja, dobre hamulce
Minusy:
Rdzewiejące blachy, wysokie zawieszenie nie sprzyja szybkiemu pokonywaniu zakrętów, niski komfort wnętrza
Audi A6 3.0 tdi quattro objechane z rolki.
2.0 turbo 4x4 minimum 300 koni albo 3.0 v6 turbo fwd
Fajnie fajnie wodzu. Metamorfoza niewidoczna na pierwszy rzut oka. Przynajmniej do pierwszego spotkania na drodze. Powodzonka w dalszych modach :D
Niezła maszyna ;)
10/10 i zapraszam do siebie ;P
Pozdrawiam i szerokości życzę!
No no, masz tam pod maską troche namodzone. I to jest właśnie najlepsze: nie widać a robi swoje. Powodzenia w dalszym modzeniu.
G-3!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wchodzę na PJ a tu Glaca.Super to twoje wozidło.Pozdro od kolegi z Lublina :P
Uuu...
Kosa :)
Extra Się prezentuje.!!
koniecznie Wpadnij Do Mnie..
Szerokości
I Jakiś opis :)
perhydrylus uznał sesję jako wyjątkową