Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
1100 cm3
65 KM
0.00 s
Auto kupiłem tej zimy z myślą o startach w Berg Trophy .
Auto w specyfikacji N-grupy.
Seria z usuniętą odcinkom w komputerze oraz przelotowy wydech z końcowym tłumikiem ....
Klatka Kałuża z zastrzałami bocznymi skręcana.
Fotele kubełkowe pilota Bimarco C oraz kierowcy Bimarco Dakar z utraconą homologacjom.
Pasy szelkowe 4 pkt Sparco.
Kierownica zamszowa Sparco.
Podniesiony lewarek.
Odchudzony.
Szyby oklejone taśmom.
Wyłącznik główny prądu.
Włącznik gaśnicy centralnej.
Pod stopnica pilota z aluminium.
Amortyzatory Monroe Reflex i Krosno oraz sprężyny czerwone Eibach.
Dystanse aluminiowe.
Szpilki.
Z przodu tarcze nacinane.
+ Tanie części
+ Dobrze się zbiera
+ Dobre osiągi
+ Nie awaryjny
Minusów prawie nie ma ..
Fajna furka, poważnie się zastanawiam nad kupnem takiej rakietki, fajne małe auto/rajdówka piękna sprawa, jak cinquecento to tylko rajdowe, sama blacha ! Pozdrawiam !!!
fajny cc zapraszam do mojego
OGIEŃ !! :D:D:D
no oko ma 10/9.pozdro i zapraszam