Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Ostrów Wlkp./Wrocław
1910 cm3
105 KM
204 Nm
10.20 s
MODEL
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT
ROK PRODUKCJI
Data I rejestracji pojazdu: Beverungen Niemcy 06.08.1999
Data I rejestracji pojazdu w Polsce: 07.03.2008
SILNIK
Typ: 182B4000 (bez EOBD) CF2
1910ccm, JTD, 105KM, 77kW, 204Nm,
WYPOSAŻENIE:
4xAirBag
ABS
+ Elektrycznie opuszczane szyby
+ Elektrycznie regulowane lusterka (z czujnikiem temperatury)
+ Klimatyzacja
+ Obrotomierz
+ Wspomaganie układu kierowniczego
+ Centralny zamek na pilota
+ Regulacja ustawienia przednich reflektorów
+ Halogeny
+ Podświetlany schowek
+ Regulacja wysokości fotela kierowcy
+ Regulacja kierownicy w pionie
Wnętrze wersja GT:
+ skórzana kierownica
+ skórzana gałka zmiany biegów
+ fotele półkubełkowe
Obniżone zawieszenie Przód/tył: -55/30mm: sprężyny Eibach'a, Amortyzatory gazowe KAYABA, Felgi aluminiowe OZ SuperTurismo GT 17", Opony Pirelli P Zero Nero 205/40 R17 84 W XL,
1.9 JTD 105 GT 77kW, 105KM, 204Nm, zaślepiony zawór recyrkulacji spalin EGR
5-cio osobowy, dodany podłokietnik, uchwyt na telefon
Obniżone: sportowe sprężyny progresywne EIBACH: Przód/Tył: -55/30mm, Amortyzatory gazowe KAYABA
Radio Kenwood KDC-4051UG, 8 głośników, wzmacniacz 4-kanałowy Magnat Century 520
rozpórka kielichów SPARCO albo hand made, wirus chip, nowe mapy wtrysków
KJS I Super OES w Ostrowie Wlkp. m-sce: 15, czas przejazdu: 185,1 s http://www.automobilklub.ostrow-wielkopolski.pl/
Subaru Impreza WRX STI 2.5 300KM (trzecia wersja karoserii GD)
Śliczny bravolocik;D Felunie się ciekawie prezętują te szprychowe;) /Rafalinek powiem Ci, że u nas tragicznego klekle nie ma;> sliniczki maja ciekawa kulture pracy;D a jak jedziesz to nie wiesz czy jtd czy benzin;] POZDR
Zafundować mu wirusa i będzie latał ;) Pozdrawiam!
Dobra benzyna (niekoniecznie w turbo) robi takiego diesla jak chce. Chociaż jak już porównywać do t-diesel vs. t-benzyna.Co nie znaczy, że silniki diesla są złe. Jeśli ktoś liczy się ze spalaniem, to jak najbardziej ok.
jaki minus? zaleta 1.9 JTD robi z niejednym benzyniakiem co chce :)
Witam ziomka z OSW :) Bardzo fajne Bravo, jedyny minus, że to klekot :/ Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojej kosiarki!
ładne i przyzwoite czarne Bravo!
Zmień tylko kierunkowskazy na białe lub dymione :)
niestety nie..i obym nie musiał się dowiadywać :) ponoć właśnie w 1,9 i 2,4 JTd nie powinno wywalać błędu EGR
c.d naprawić lub wymienić potencjometr pedału przyspieszenia. AlanSor może wiesz jak się zabrać do tego jak tak to napisz na PW www.bbmtp.pl user: sztukas Pozdro
DO AlanSor: U mnie też na kompie jak podłączałem to wywala błąd EGR, ale przed zaślepieniem też on występował. U mnie po zaślepieniu silnik lepiej reaguje na pedał gazu a turbina lepiej się wkręca. Musze tylko jeszcze na
sztukas znam zasadę działania EGR ale w mojej włoszce zaślepienie egr powoduje iż ECU silnika wykrywa to jako błąd i przechodzi w tryb awaryjny więc pytam jaki to ma cel? Turbina szybciej się wkręca?
Do Adamojuj-dzięki podłokietnik jest z typu uniwersalne, podnoszony i otwierany można znaleźć takie w sklepach z akcesoriami tuningowymi koszt ok 70-80zł Ja też zastanawiałem się nad tynelem z Marei ale dla mnie to rozwi
Do AlanSor-zaślepiony EGR żeby silnik oddychał świeżym powietrzem, a nie tym co jest nieprzepalone i przez zawór recyrkulacji dostaje się to kolektora dolotowego. Pozdro
Piękna włoszka...nie mniej czemu zaślepiony EGR?
fajnie sie prezentuje:) z czego ten podlokietnik? pozdro