Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Łomża
650 cm3
24 KM
50.00 s
Maluszek prawie cały w oryginale :D
650
Typ silnika czterosuwowy, dwucylindrowy, z zapłonem
iskrowym, umieszczony z tyłu
Średnica cylindrów 77 mm
Skok tłoka 70 mm
Pojemność skokowa 652 cm3
Stopień sprężania 7,5
Moc maksymalna wg DIN 17,7 kW (24 KM) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment 41,2 Nm przy 3000 obr/min
Gaźnik opadowy typu Weber 28IMB
Orginał
na dobry początek 2 głośniki jakiejśtam firmy z wyjsciem pod mp3
Było ich kilka ...
1) droga do Nowogrodu gdzie bym pizną* jakiegoś gościa co zapitalał po drodze w deszcz w kierunku Łomży ale co najdziwniejsze koleś miał całą twarz we krwi ... :\
Plusy
+ malutki wszędzie się wciśnie
+ nie za duże spalanie jak na maluszka
+ tanie części :)
Minusy
- mała dziurka w podłodze wielkości 2 palców ( ale to nie problem znajomy zaspawa :D )
- szybko parujące szyby :(
- wkurzające pompowanie paliwa gdy silnik jest zimny
Prędkości maksymalne samochodu
z pełnym obciążeniem
na I biegu 30 km/h
na II biegu 50 km/h
na III biegu 80 km/h
na IV biegu 105 km/h
na biegu wstecznym 25 km/h
Przerobieniu mojego Osiołka :D
1) wymiana silnika na 1.1 z Fiat'a Cinquecento Sporting
2) Niedługo będe montowac neony podświetlające podłoge a nastepnie neony zewnetrzne
3) pomalowanie maluszka być może na jakiś fajny odcień pomarańczy
4) wymiana zderzaków i montaż brewek .
Piękny;)
Ciekawy maluszeeek :) wiecej fot ::)
Daj więcej fotek.
ja bym zderzaków nie zmieniał tylko dołozył jakies stylowe dokładki do nich :) a i nełony też trzeba założyć z głową. Życzę powodzenia i niech słuzy jak najlepiej! Pozdrawiam!
ja radził bym ładny kolorek wykonać ,silnik ten co napisałeś i jakies fele ale nie zmieniaj zderzaków ewentualnie na szerokie:D bo nie widac jakie ma:D ani nie daj za dużych brewek :Dpozdrawiam i zapraszam do mojego pol
zostaw go jak jest bo to co planujesz to będzie wioska, pozdro