Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1980 r.
GWE
2800 cm3
170 KM
0.00 s
FSO Polonez 1980 CLONE 3-doors after SWAP 2.8i V6
wiele modyfikacji: układu wydechowego, dolotowego, paliwowego, chłodzącego, przeniesienia napędu, hamuclowego
SWAP silnika FSO 1.5 na 2.8i V6 z Forda Capri/granada. Całość osadzona na poduszkach silnika z bmw 2.5 R6. Modyfikacja miski olejowej i smoka. Kompletna przebudowa od podstaw układu wydechowego, kolektorów rurowych z kwasowej 316 jak i modyfikacje dolotu
Klasycznie Borewiczowo 80s
-szeroki zawias
-tył sklepane resory 2pióra
V6 engine sound ... :P
takim wozem każda podróż jest pamiętna!!! :D:D:D
-central zamek
-elektryczne szyby
-wspomaganie kierownicy
-kierownica 3 ramienna Monte Marlo ze znaczkiem Abartha
-drugie lusterko Cromodora Astro
http://www.youtube.com/watch?v=hAce_reUdXk
http://www.youtube.com/watch?v=xsvspn7IyYo
http://www.youtube.com/watch?v=IvVKWzhAYGU&feature=plcp
wskrzeszeniu FSO
Taki tuning to rozumiem:)\r\nChciałbym mieć takiego "na Niedzielę", pozdrawiam i zapraszam do mnie
Świetny samochód - zapraszamy również do zaprezentowania go na - www.classicar.pl ;)
Się aż uśliniłem cały.. Tylko bym tam nie dawał el. szyb i centralnego zamka, ale to wiadomo jak kto tam woli.
Bardzo ładnie wykonana replika. Te poszerzenia robią robotę. Dają polonezowi ostrzejszy wygląd, nie wygląda jak wozidełko dziadka do kościoła. Swap silnika to jest wzór do naśladowania, zero druciarstwa, wszystko konkret, wygląda jak rajdowy polonez który przed chwilą wyjechał z OBRSO.\r\nPozdrawiam
G7MISIO pozdrowił kierowcę pojazdu
G7MISIO oznaczył pojazd jako wyjątkowy
G7MISIO dodał pojazd do ulubionych
Tony44 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Portero wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe