Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
1398 cm3
103 KM
127 Nm
0.00 s
Mój drugi Polonez. Pierwszym był również Caro Plus z '97r jednak z dużo słabszym silnikiem GLI. Tego Poloneza kupiłem od pierwszego właściciela. Znacząco różni się od jego poprzednika, stanem technicznym, utrzymaniem wnętrza dynamiką i przyjemnością z jazdy.
Silnik w samochodzie to seryjny Rover GTI o pojemności 1.4l i mocy 103km.
Wnętrze mojego poloneza jest i było bardzo zadbane. Zarówno ja jak i poprzedni właściciel nie palimy tytoniu więc w samochodzie nie czuć starego zapachu papierosów. Wnętrze jest w miarę świeże, fotele nie przetarte, plastiki nie są pościerane. Oczywiście wnętrze delikatnie staram się zmienić. Mam założoną kierownicę z Poloneza Kombi, elektrycznie otwierane okna przednie, delikatnie zmienione podświetlenie konsoli środkowej i magicznego Poldka zabawkę na desce rozdzielczej :)
Po odbyciu przeglądu można rzec iż zawieszenie jest w dobrym stanie :) Aczkolwiek jest jedna duża wada braku wspomagania w samochodzie. Urobiły mi się ząbki na kolumnie kierowniczej i niestety Poldek ma mały luz :(
Audio to seryjne 4 głośniki :) Dwa na przodzie i dwa na tyle pojazdu.
Jak do tej pory... Powrót do domu po zakupie i pierwsza przejażdżka z moją ukochaną Paulą :*
Chciałbym doprowadzić karoserię do stanu fabrycznego.
Minusy...
- Ten nieszczęsny luz w układzie
- Brak wspomagania
Plusy...
-Jak wskazuje nazwa samochodu... Całe auto to jeden wielki Plus... Caro Plus :)
Wygrana w wyścigu ulicznym z mazdą 323 :)
...fabrycznie nowym Polonezie...
Piękny :)
Powodzenia w remoncie :)
10/10 :)
Pozdrawiam i wpadnij do mnie :)
ładne autko
widać że dbasz o nie :D
oceń moje komarki i motorynkę :)