Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Chorzów
842 cm3
40 KM
80 Nm
40.00 s
Mój (prawie) wymarzony samochód do jazdy na co dzień.
Polecam:
-http://www.youtube.com/watch?v=m9dlfYbhfUU (Czas: 5:04)
-http://www.youtube.com/watch?v=ZxKHiCtvWiY (Czas: 3:15)
Biegi przy kierownicy od ,,102\'\', polerowany kolektor ssący.
DODATKOWE WYPOSAŻENIE:
Bagażnik dachowy, radioodbiornik + antena, podłoga z blachy \"pancernej\" (x=2mm).
Standardowy typu S-31, złożony w 2003 na nominałach, na każdym tłoku są wszystkie 3 pierścienie z wysokochromówki; żeliwnych nie mam wcale.
Standardowe z małymi brakami, w miarę wygodne, niedostatecznie izolowane termicznie od komory silnika, wpadające przy 60km/godz (3000 u/min) w rezonans wywołujący ogłuszający i ogłupiający huk.
Standardowe; półeliptyczne często pękające resory poprzeczne z 4-ma amortyzatorami teleskopowymi; bez większych luzów (na razie).
Od teraz jeżdżę po mieście i nie patrzę na żadne tory, dziury, czy kostkę brukową, bo po prostu w tym aucie nic nie czuć!
Unitra \"Safari 5\" + głośnik \"Tonsil\" 10 [W] (odizolowane, bo to radio wymaga \"-\" na masie).
Po pierwszym zapaleniu na placu zebrałem opieprz od sąsiadów za zakopcenie mieszkań i sieni. Po przeglądzie przegoniłem ją po trójpasmówce DTŚ GOP w czasie burzy na zapchanym gaźniku z Vmax=105 [km/godz].
Jeżdżenie nią tak długo, dopóki się nie rozleci. A jak się wreszcie rozleci, no to zrobię z nią krótko: narzędzia, porozkręcać i remont.
+ Przestronne wnętrze
+ Duży bagażnik
+ Komfortowe siedzenia z regulacją oparcia
+ Kierowcy bardzo często ustępują mi pierwszeństwa
- Wysoka cena
- Spalanie za wysokie (jak na 850 ccm)
- Niski gatunek blachy
- Źle wygospodarowane miejsce pod maską oraz w tyle
pojazdu; źle zaprojektowane elementy nadwozia i mechaniki
- Znikoma ergonomia przy prowadzeniu pojazdu
Doprowadzenie wozu do takiego stanu, że przeszła LEGALNIE przegląd na SKP/P w ASO FIAT-a za pierwszym razem.
...tym, żeby warsztaty rzemieślnicze wypuszczały co jakiś czas serie części zamiennych do starszych pojazdów, m. in. do Syren.
To auto to klasyka ! Idealne wręcz ! Piekny samochodzik ;)
Piękna... Niech Ci służy do końca ;)
Pozdrawiam :)
Fajna furka 10/10
wpadnij do mnie
My chyba w niedzielę byliśmy na jednym zlocie :)
Ad. Lukasz15: Nic mi nie jest szkoda, bo szkoda pójdzie w użytek, a auto jest po to, żeby nim jeździć. Co do zimy, to bez obaw - zaopatrzę ją we wszystkie bitexy i fluidole świata zanim posypią drogi solą.
niech żyje królowa szos. kolego nie czekaj aż się rozleci tylko zakręć się w okół niej i o nią dbaj. szerokiej drogi:)
Piękna jest :-).
Fajna bryka do jazdy na co dzień mi by było jej trochę szkoda a zwłaszcza zimą bo sól robi swoje.Wygląda bardzo ładnie i niech tak pozostanie.Zapraszam do siebie.Pozdrawiam!
kozak widok z okna, dobra jest
Królowa polskich dróg i poboczy ;) --> zresztą tak mówi się o wielu pojazdach z tamtych lat. Gratuluję jedynego w pełni polskiego auta ;)
Świetna skarpeta! Tylko palić i jechać! :D
szczere złoto polskiej motoryzacji piękne auto mój dziadek miał też 105 ale w pikapie
piekna sarna pozdro i zapraszam do mnie...
Ładna Syrenka :)
fajna skarpeta :) pozdro ;)
Wow, oldschool pełną gębą ;)
Fajna. Dbaj o blachę ;)