Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Bytom
847 cm3
44 KM
0.00 s
Jak zapewne większość z was wie, jest to samochód na kategorię B1, czyli od 16 roku życia. Ogólnie cały samochodzik seria, nie opłaca się w niego grubiej inwestować, ponieważ mam zamiar się go pozbyć najszybciej jak to tylko możliwe.
Tuning.. to nie te auto. :) Ale mogę dać modyfikacje:
-przedłużona instalacja elektryczna do bagażnika, w którym znajduje się akumulator 70Ah. (Z przodu 40Ah tkwi z możliwością szybkiego podłączenia w razie rozładowania głównego.)
-nagłośnienie
-Stożek pod maską. (Taki duży, bo po co kupować mniejszy jak taki leżał nieużywany...)
-Uszczelnienie klapki paliwa (drgała i dzwoniła przy basie)
-uszczelnienie klapy bagażnika (drgała i dzwoniła przy basie)
-dodanie centralnego zamka i alarmu.
-wywalenie seryjnego grilla ze znaczkiem daihatsu i danie tam czarnej siateczki.
847cm3... Pełna seria.. Kurde, jeżeli chodzi o stosunek mocy do masy to z ręką na sercu mogę stwierdzić, że ma buta. Łapie szybko temperaturę, ale taką swoją średnią i później się jej trzyma, jeszcze nie zagrzał mi się nigdy bardziej.
Puszka..
Miejsce w aucie.. Miejsca nawet dużo, nie miał problemu jechać ze mną pasażer, który ma 2,05m.. Na szczęście ja tyle nie mam. :)
Fotele.. Wygodne ale do czasu.. Po godzinnej trasie w ciepły dzień plecy i dupa mokre..
Kokpit.. Pół kokpitu śmierdzi fiestą, regulacja grzania zaś śmierdzi CC. Jestem na maxa radosny, że mam wersję bez obrotomierza, te 10 tysięcy na obrotomierzu zniszczyłoby mi psychikę. W ogóle wnętrze nie przyswaja zapachów, ciężko w aucie utrzymać zapach..
Daje radę, nie powiem.. Jest to samochód, który się po prostu nie nadaje do gleby.. Plany gleby były, ale przeszkodził mi w nich zbyt niski stabilizator, nie opłaca się bawić w aucie, które mam na nie całe 2 lata.
Noo, to jest to czym mój korek może się wywyższyć nad innymi cuorami..
Radyjko: Alpine CDE-9882Ri
Głośniki: Pioneer TS-G1303i
Wzmacniacz: Power acoustik LT980/2 moc: 580 RMS (po 290 RMS na kanał)
Subwoofer: GZRW 30SPL w skrzyni MTX.
Muszę dokupić kondensator, bo jak jest ciemno i gra mi muzyka to światła przygasają i to dość mocno.
jak 5 osób nim jechało, z czego jeden typ ma 2,05m i waży 112kg... Nigdy więcej... Silnik dawał radę, ale szkoda zawieszenia..
-Dopasować komputerowo lakier i niektóre punkciki poszpachlować i zamalować.
-Pomalować kolektor wydechowy.
-Zapełnić wnętrze drzwi jakimś materiałem, który nie zawilgnie i nie będzie śmierdział.
No, na razie tyle.. :D
(+) Stosunek mocy do masy
(+) Dużo miejsca jak na taki samochodzik
(+) Wszędzie zaparkujesz :P
(-) Goła blacha wewnątrz na drzwiach, na słupkach..
(-) Wnętrze nie przyswaja zapachów
(-) Szybko się człowiek poci siedząc w tych fotelach, plecy i dupa mokre.
(-) Przy zamykaniu drzwi dźwięk zamykającej się puszki... (Miałem to zmienione, ale wata w drzwiach mi zamokła i zaczęła śmierdzieć, więc z powrotem mam puchę.)
(-) Dziwny rozstaw śrub
Nie będę tutaj pisał o tym, jak to wziąłem jakąś astrę 1.4 na światłach czy coś, bo ja nie jeżdżę w ten sposób.. Do moich osiągnięć puki co mogę tylko napisać, że nie raz w niejednym aucie załączył się alarm od mojego basu.
Tysiącach RMSu... i jakimś przytulnym kombiku.
-=-=-=-=-=- NIEAKTUALNE ZDJĘCIA -=-=-=-=-
E no... bajera nie wozik, gratuluje autka ;D
A dziękować za komenta :) przyjmne małe autko z konkretnym car audio :P pewnie blacha skacze w rytm muzyki :)) szerokości