facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Daewoo Tico 1996r

Oglądano już 3331 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Daewoo Tico »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    Keszakul

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Lublin

  • Pojemność

    800 cm3

  • Moc

    41 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    17.00 s

  • Opis

    Daewoo Tico SX z lipca 1996 roku w wersji "przejściówka" pomiędzy koreańskim DX-em a produkowanym w FSO "Nowym Tico" SX z jasnym wnętrzem. Ten w oryginale miał ciemne, ale fotele miały wzór taki jak w nowszych SX-ach. Czarne tarcze zegarów. Wersja bardzo podstawowa, praktycznie bez wyposażenia dodatkowego. Tico usprawnione przeze mnie w fabryczną NOWĄ klimatyzację na czynnik R134A, elektryczny szyberdach oraz wiele innych bajerów, opisanych poniżej.

  • Tuning

    Podtlenek LPG :)

  • Silnik

    Seria, utrzymana w nienagannym stanie. Olej pełny syntetyk 5W40, instalacja LPG Lovato.

  • Wnętrze

    - zielona tapicerka welurowa od Tico DX
    - kierownica i schowek na tunelu środkowym od Suzuki Swift GTI MK2
    - zegarek fabryczny pod kolor deski - czarny
    - panele głośnikowe od Renault 19
    - fabryczna klimatyzacja na czynnik R134A (w Tico w większości były na R12)
    - fabryczna automatyczna antena radiowa
    - elektryczne szyby z podświetleniem przycisków
    - dedykowane lusterka elektryczne i podgrzewane firmy AJS Radom
    - autoalarm i centralny zamek z pilotem i otwieraniem bagażnika
    - oryginalny licznik z wersji koreańskiej z kontrolką rezerwy paliwa
    - tylne pasy bezwładnościowe (fabryczne).

  • Zawieszenie

    Seryjne, NOWE z przodu jak i z tyłu. Podobnie jak układ hamulcowy - tarcze, zaciski, bębny, szczęki etc. Klocki Ferodo Premier, tarcze Mikoda.

  • Car Audio

    Radio CD/MP3/USB Alpine CDE-130R, zestaw głośnikowy dwudrożny, separowany JBL CS-6C. Głośniki basowe w panelach od Renault 19, tweetery w osłonach lusterek.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele, wiele kilometrów nim przejeżdżam :) około 3500 km miesięcznie. Z pamiętnych wakacyjna wyprawa do Salzburga w Austrii, oraz wielokrotnie Bieszczady, Wybrzeże, Mazury, Katowice, Wrocław.

  • Perspektywy

    Dbac i jeździc! :) Obecnie Tico ma 128 tysięcy, musi wytrzymac drugie tyle :)
    W planach:
    - wymiana kolektora i tłumika środkowego na wersję bez katalizatora
    - remont blacharki (rdza już wyłazi)
    - przednie halogeny przeciwmgielne.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy: mały, zwinny zwrotny, podrafi wk...ic niejednego spod świateł nawet z włączoną klimą :) Jeżdżę za darmo - z LPG 100 km to 15 zł. Bardzo bezawaryjny, tylko lac paliwo i jeździc. Trzeba jednak nie oszczędzac na częściach i kupowac oryginały dobrej jakości (coraz trudniej je dostac...). Z alufelgami, klimą i szyberdachem wzbudza zainteresowanie i... sympatię co w wypadku Tico jest rzadkoscią :)

    Minusy: kiepski komfort w dłuższe trasy, klima bardzo przegrzewa silnik i w więcej jak 2 osoby jedzie się ciężko, rdzewiejąca blacharka i denerwujące awarie "pierdół" typu elektryka, zamki, klamka, uszczelka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, etc - jak to w starym, pełnoletnim samochodzie.

  • Osiągnięcia

    170 km/h z lekkiej górki w 2 osoby :), ruszenie z miejsca i przejechanie 10 kilometrów z 8 osobami na pokładzie, podróż non stop Salzburg - Lublin (1200 km) w 30 stopniowym upale bez klimatyzacji (nie nabita). No i oczywiście BEZAWARYJNA jazda od 3 lat i ponad 70 tysięcy kilometrów. Nigdy mnie nie zawiódł, nigdy się nie zatrzymał :)

  • Marzę o...

    Nowej blacharce w ocynku :) i ... Volvo 960 na trasy ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot 307
  • Opel Rekord
  • BMW 3
  • Mercedes W124
  • Beta RR 50
  • Lada 2103

Co robią kierowcy na PJ