Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Krosno Odrzańskie
1587 cm3
118 KM
145 Nm
8.70 s
Autko kupione jeszcze w starym roku w Sylwestra.
Sprawuję się wyśmienicie i oby tak zostało.
Wersja VTS , miałbyć 106 S16 ale żaden ciekawy się nie trafił.
Żaden, zawitają 15" koła oraz jakiejś porządnej firmy tłumik.
16 -sto zaworowa jednostka o mocy 118km występująca także w peugeocie 106 S16 a w późniejszych latach w GTI.
Seryjne oprócz tapicerki obszytej skórą, boczki przednie, tylne jak i kierownica oraz drążek zmiany biegów.
Obszyte profesjonalnie - to nie jest tania derma :]
Jak wyżej, niższe, 4 koła na hamulcu tarczowym - podzespoły dobrej marki dzięki czemu wyhamowanie ze 140 do 0 nie jest stresujące :)
Jednostka sterująca to Alpine CDA-7873R
Wzmacniacz CARPOWER HPB-602
Skrzynia basowa z głośnikiem VIBE BLACK AIR 10"
Zmieniarka ALPINE CHA-S634
Okablowanie DIETZ
Każda jest pamiętna
- kółka
- tłumik
- i oczywiście eksploatacja
+ mocny
+ szybki
+ zwinny
+ wszędzie się zmieści
+ nie jest to golf III których jest jak mrówek w mrowisku
+ nie zgnije bo buda jest ocynkowana :]
- jak to francuz czyli tylna belka
- gorsze wykończenia niż w 106
Czekam na śmiałka :D
Hmm 406 3.0 V6 coupe ?
-----------------------
160 km w tej budzie :)
witam co do wykonczenia tez sie nie zgodze jak kolega nizej, chociaz moze to kwestia co kto lubi, natomiast nie zgadzam sie z kolega ze ten "pysk" jest gorszy od poliftingowego, polifcie jest mniej... brutalny jesli wiec
Nie wiem czy gorsze wykończenie w stosunku do 106, ale przynajmniej o bezpieczeństwo się bardziej w Citroenie postarali. Wóz świetny, szkoda jedynie że z pyskiem przed liftingiem :-)