Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Lublin
3490 cm3
235 KM
0.00 s
735i 1992r wersja rządowa, najmocniejsza wersja silnika m30 235km 390nm
German Style choć nie do końca bo pozostawiłem chromowane listwy
m30b35 235km 390nm oraz przepustnica EML
Czarna Skora kubełkowa z pamięcią podgrzewaniem wentylowaniem oraz masażem i pompowaniem oczywiście kanapa tylna również w elektryce i podgrzewaniu zdobienia listew z drewna szlachetnego ze zlotym pasem masa ukrytych schowków oraz wszystko wyszywane skora łącznie z drzwiami oraz schowkami
oryginalne AcSchnitzer przód -90 tył -60 elementy metalowo gumowe zmienione na poliuretan
BMW sound system Harman kardon
pierwsza przejażdżka u sprzedającego wrzucenie trzeciego biegu przy odcince i zarzucenie tyłem w oczach nie bywała radość i słowa "panie biere" :P oraz bezawaryjna podroż na Słowacje :)
skończyć projekt katalogowego auta zjeżdżającego z taśmy:)
zmienic felgi z RacingDYnamics na Hamann HM1
nie samowity komfort oraz właściwości jezdne ,wygoda podczas podroży a minusów brak
253km/h ze zdjęta blokada dme oraz dyferencjałem przerobionym w firmie FW oraz doszperowanym na 65%
może kiedys 750i highline
Piękna BUNIA podzielam zdanie co do komfortu i właściwości jezdnych,doświadczyłem tego osobiście mając E-32.Pozdrawiam