Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Wrocław
1995 cm3
136 KM
290 Nm
9.50 s
Klasyczna linia BMW z najlepszych lat nie dotknięta jeszcze wielkim paluchem Chrisa Bangle'a. Moje pierwsze auto i chyba jako takie nie mogło się po prostu trafić lepsze.
Sam nie dodawałem nic, oprócz przeróbki, a w zasadzie zwykłej naprawy, systemu audio.
Podstawą tuningu są oczywiście dywaniki M3, na których poprzedni właściciel zakończył integrację modelu z topową wersją E46;)
Poza tym przyciemnione gangsta szyby oraz listwy pomalowane w kolor nadwozia.
Taki delikatny sztajmes tuning, żeby podkreślić walory auta. Myślę nad chip-owaniem silnika, ale póki co fundusze nikłe.
Gra ładnie, turbina gwiżdże jak Howard Webb karnego, pali mało. Irytująca jest tylko turbodziura do 2k obrotów, ale z tym nic się nie da zrobić. W zasadzie nic ciekawego, bo co może być ciekawe w normalnym dieslowskim silniku.
Trudno uwierzyć, ale jak z fabryki.
Twarde i sztywne jak diabli.
600Watt wzmacniacz jakiejśtam firmy, duże bombające coś w bagżniku i 4 głośniki Herza (2tweetery i 2 tylne) oraz 2 Calibra (czy jakoś tak;) ) w drzwiach.
Radio to oczywiście nieśmiertelny Alpine.
Strasznie głośne, ale jakość dźwięku nie poraża.
Dał radę napędzić się do 205km/h
...E46 M3 ;)
fajna trójaaa;_)
fajne to BMW bylo ale niestety wyprzedzil je polonez...
Zapraszam na nowe forum, mam nadzieję, że się rozwinie, ale aby się rozwinąć potrzebuje miłośników BMW!
Wpadnij, może będzie okazja żeby coś napisać?
www . compact.fora.pl
piękna bunia bardzo mi się podoba ten model bmw, no i silniczek również niczego sobie jest czym pocisnąć
pozdrawiam i zapraszam
Fajne BMW!
Świetnie się prezentuję!
11/10
Pozdro i zapraszam do siebie!
ładne klasyczne autko.