Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Krosno
2500 cm3
0.00 s
Bmw E30 z 1990r. Wreszcie możemy zaprezentować pierwsze zdjęcia, oraz modyfikacje drugiego demonstracyjnego samochodu naszego serwisu. Poszukiwania nowego pojazdu trwały jakiś czas, na początku chcieliśmy zostać przy Fiacie miało to być Punto II HGT. Potem Bmw E36 Compact. Aż wreszcie znalazłem ciekawą bazę samochodu, o którym nie ukrywam po cichu marzyłem, lecz po głowie chodziły mi wspomnienia tych wszystkich remontów, jakie musiałem wykonać w przypadku mojego pierwszego pojazdu, jakim był Fiacik 126p. Wiadomo stare samochody, mimo iż są najlepsze pod słońcem wymagają sporo pracy i wkładu finansowego. Lecz postanowiłem zaryzykować, pojechałem zobaczyłem i nie ukrywam troszkę się zawiodłem Bmw nie wyglądało jak na zdjęciach. Lecz gdy właściciel odpalił silnik zacząłem pomalutku zmieniać zdanie, po oględzinach na kanale blacharka też zasługiwała na duży plus. Wracając do serducha w tym Bmw drzemie prawdziwa moc nie uświadczymy tu seryjnej jednostki napędowej o pojemności 1.6. Został wykonany swap przez poprzedniego właściciela teraz mamy tu silnik o pojemności 2.5 Litra Vanos z e34, skrzynia biegów pochodzi także z tego modelu. Został dołożony sportowy filtr powietrza firmy HBM i rozpórka kielichów JOM INXX. Prace rozpoczęły się od blacharki w pasie tylnym i w bagażniku pojawiły się oznaki korozji, które trzeba było zaspawać, wymieniony został prawy przedni błotnik. Po powrocie z lakierni nadszedł czas na drobne prace elektryczne. Poprowadzone zostały nowe przewody pod system audio, cała wymontowana wcześniej tapicerka wróciła z powrotem na swoje miejsce. System audio zaadaptowany z poprzedniego pojazdu a więc jednostka sterująca SONY CDX-GT310 4x50 z pilotem. Głośniki HERTZ DSK 165, zwrotnice HERTZ. Subwoofer SONY XS-L102P5S 25cm. Wzmacniacz Blaupunkt GTA 4 Special Mk II. We wnętrzu nie zmieniło się dużo, po za wyczyszczeniem tapicerki i wymienieniem kilku elementów deski rozdzielczej doszły chromowane ramki na zegary i podświetlana skórzana gałka zmiany biegów M3. Założenie było takie pojazd ma być indywidualny i nawiązywać troszkę do najlepszego modelu wszechczasów serii trzeciej, jakim było Bmw E30 M3. Od razu, co rzuca się w oczy, to replika zderzaka z modelu M3 z kierunkowskazami CLEAR CHROM. Tył pojazdu to klosze black clear glass firmy DEPO i fabryczny zderzak w kolorze nadwozia. Emblematy M zamiast tradycyjnego godła. Bimmer stoi na aluminiowych felgach szesnastkach BORBET T o szerokości 9 cali, opony niskoprofilowe tył NANKANG 215/40, przód DUNLOP SP SPORT 8000 205/45. Naklejki na nadwoziu wykonane oczywiście przez nas. Auto jak na swoje lata prezentuje się okazale, jeszcze sporo rzeczy zostało do dogrania, ale wszystko na dobrej drodze.
b.ladna bunia....
No no fajny sprzęcik odemnie max
wbijaj do mojego charta