Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
1762 cm3
0.00 s
liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 1
1800 R4 Turbo nowy (7tys.km przelotu) zalany Motulem 300V Competition, jeździ na Pb98
Calkowicie nowy aluminiowy układ dolotowy z intercooler'em za zderzakiem zamiast w komorze silnika (2x większy niż seria)
Chłodnica od 3,0V6
dodatkowa chłodnica oleju
Wyższe max. ciśnienie doładowania turbiny.
Układ wtryskowy zastąpiony 4 gaźnikami Dell'Orto DHLA40 (od TurboDelty)
seria
Całe zawieszenie z wersji sportowej-wzmocnionej.
Najkrótsza skrzynia z możliwych.
Nawiercane tarcze Zimmermann
dwie ostatnie pozycje wpisuję w rubryce zawieszenie, bo i hamulcom i skrzyni zdecydowanie najbliżej do tej kategorii niż każdej innej z wymienionych :-)
nie mam.
w rękach nowego włąściciela
j/w
Marzenie! Musi się nieźle wkręcać z tym turbo... Piękne auto. Wpadnij kiedyś do mnie :) Pozdrawiam!
Piękna sztuka mało takich, jeździłem taką ,ten sam kolor i felgi ,ale miały 4 śruby ;). Była to 1.6
110 KM ale jak ten silnik się wkręcał!!! Pozazdrościć
Zapraszam do mnie.
Bardzo ladna Włoszka zapraszam do mojej
Śliczna Alfa bardzo bardzo ładna.
Zazdroszczę, piękna maszyna!
Bardzo ładna Alfa elegancko utrzymana i ten śilniczek miodzio 6/6 pozdro MV6