patrząc tak jak stoisz patrząc na silnik, filtr jest na końcu silnika po jego prawej stronie, za pompą wtryskową. umieszczony jest w okrągłej, plastikowej obudowie trochę poniżej kolektora ssącego. po odkręceniu 4 srubek (chyyba ampulowych) zdejmujesz pokrywę i masz go jak na widelcu. dla ułatwienia dodam, że pod obudową filtra wychodzi gruba rura układu chłodzenia która idzie na górę chłodnicy. powodzenia
patrząc tak jak stoisz patrząc na silnik, filtr jest na końcu silnika po jego prawej stronie, za pompą wtryskową. umieszczony jest w okrągłej, plastikowej obudowie trochę poniżej kolektora ssącego. po odkręceniu 4 srubek (chyyba ampulowych) zdejmujesz pokrywę i masz go jak na widelcu. dla ułatwienia dodam, że pod obudową filtra wychodzi gruba rura układu chłodzenia która idzie na górę chłodnicy. powodzenia
odpowie mi ktoś?