Warsztat Samochodowy
|
Silnik sie dusi i gasnie
|
Witam, moze ktos z was mi pomoze stwierdzic co moze byc przyczyna mojego problemu.
A mianowicie chodzi o to ze mam 2.0D ,ogolnie to jest po wymianie rozrzadu,termostatu,pompy wody,szlifie glowicy,nowe zawory,wtryskiwacze wyczyszczone w firmie zajmujacej sie tym,pierscienie na tlokach,podzuszka silnika,olej,filtr paliwa,oleju,powietrza. Odebralem z warsztatu i po dwoch dniach zaczal mi sie dusic,i gasnac. Ma momenty ze kawalek dobrze jedzie a tak to nie ma mocy,szarpie,dusi sie i na koniec gasnie.A przy tym zaczyna kopcic bardzo,a jak normalnie chodzi to nie kopci. Pozniej nie idzie go tak normalnie odpalic,dopiero po kilku probach.A gdy stoi odpalony to chodzi chwile i zaczyna sie dusic i gasnie. Juz sam nie wiem co mam z nim robic. Nim dalem go na warsztat to tylko mial przedmuchy pod uszczelka i wypychalo mi caly plyn chlodzacy,przez to tylko sie grzal. A teraz sie nie grzeje ale za ma to co napisalem wyzej. Dla mnie to juz totalna porazka te auto,bo wsadzilem w nie juz 3000 zl.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
No ale wlasnie o to chodzi ze zawory sa nowe i rozrzad kompletny wymieniony.
Dzis juz zakonczyl prace,wogole nie odpala juz. Kreci ale nie lapie.
A takie dobre silniki i auta to niby sa.
Obstawiam na zawory;/lub rozrząd